Stinken

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
Joppe

Stinken

Ongelezen bericht door Joppe »

Vandaag voor de 2e keer binnen een week Joppe gewassen. (Afgelopen jaar nog nooit in bad geweest.)
Afgelopen donderdag ging hij ergens in liggen rollen, ik weet niet wat, maar hij was niet meer te harden. :stank:
Ik heb hem thuis gewassen, eerst met tuinslang en shampoo van het paard, maar hij stonk daarna nog vreselijk. Toen met lekker warm water en mijn eigen shampoo ( ik weet het, het zal niet best zijn voor zijn vacht)
Hij was daarna "draaglijk" en heerlijk zacht :D
Maar vanavond opnieuw liggen rollen, en nu in de koeienpoep. :censuur:
Kortom, weer in bad ( hij geniet ervan, zou hij het expres doen? :twisted: )
Maar ik krijg de lucht niet weg deze keer. Iemand goede tips?
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

ergnes gelezsen en dat klinkt raar smeer de hond met tomatenpureein laten drogen uit borstelen en de hond stinkt niet meer altijd het proberen waard niet
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
Joppe

Ongelezen bericht door Joppe »

Ik zie het al voor me: een rode lab!
Heb het nu niet in huis, maar kan het zeker eens proberen, kan vast verder geen kwaad.
kiaora

Ongelezen bericht door kiaora »

Wel flink wat tomatenpuree en niet een klein potje want dan werkt het niet en zeker een uur in laten werken volgens mij...(toch Linda? :wink: )
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Een goede hondenshampoo en daarna babylotion eroverheen doen. 8)
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Tomaat neutraliseert idd nare luchtjes. Ketchup voldoet net zo goed. 10 tot 15 minuten laten zitten, goed uitspoelen en daarna wassen met een hondenshampoo.

Succes.
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
doggie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door doggie »

Ik hoorde afgelopen week deze tip van mijn hondentrainer: als je hond in een rotte vis heeft liggen rollen, 'was' hem dan met zand ( van het strand), daar schijnt de geur van weg te gaan.
Lijkt me in ieder geval beter dan steeds weer te wassen met shampoo, volgens mij zoeken ze dan daarna juist weer vieze dingen op om in te rollen om die vieze shampoo lucht er weer uit te krijgen :twisted:
Plaats reactie