Rocky maatje vriend mijn allesje ik mis je verschikkelijk
Mijn maatje Rocky
-
Greetje
Mijn maatje Rocky
Mijn lieve maatje schatje vriend en allesje is alweer ruim 6 weken geleden overleden. De laatste tijd mis ik hem steeds meer. De avond gaat niet meer voorbij zonder een traan te laten vloeien. Ik zou zo graag willen dat er weer zou wezen maar mijn verstand weet wel beter maar toch. Ik zie ook steeds het moment voor me dat hij zijn laatste adem uitblies.

-
marina
- Grote hondenneus

mijn maatje rocky
Het missen van je maatje gaat nooit over het wordt wel zachter in je hart,maar het gemis gaat eigenlijk nooit weg,vanhier een knuffel.
-
Nino&Toosje
- Speurneus

Heel veel sterkte met het verlies van Rocky, het is ook niet niks als ze zo lang bij elkaar bent geweest. Hou de mooie herinneringen maar vast in je hart.
http://www.indigo.org/rainbowbridge_ver2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.indigo.org/rainbowbridge_ver2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- miranda
- Hele grote hondenneus

Lieve greetje ik herken het helemaal, zels nu een jaar na het overlijden van mijn Desie heb ik er nog steeds moeite mee.
Het slijt wel maar helemaal verdwijnt het gelukkig niet anders zou je je hond in mijn ogen ook tekort doen.
Zelfs ik val af en toe nog met tranen in mijn ogen in slaap.
van mijn meisjes voor jou!
Rocky rust zacht lieverd.
Het slijt wel maar helemaal verdwijnt het gelukkig niet anders zou je je hond in mijn ogen ook tekort doen.
Zelfs ik val af en toe nog met tranen in mijn ogen in slaap.
Rocky rust zacht lieverd.
:blondpootje:Desie (Mayority's irristible desires)16-10-1997 r.ip. 28-02-2009
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
Bowie 16-04-2017
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

Het blijft verdrietig, hoe lang het ook geleden is. Op den duur gaan bij het terugdenken aan Rocky de glimlachjes het van de tranen winnen, maar diep van binnen blijft een klein pijnlijk plekje in je hart............. het is nog maar zo kort, dus helemaal niet vreemd dat je hem nu nog zo mist.

onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
-
sharon66057
- Speurneus

-
Laika2007
- Middelgrote hondenneus

-
Alice van Ginkel
- Hele grote hondenneus

Lieve Greetje,
ik kan jou zo goed begrijpen, want ik weet zo goed hoe het voelt om je allerliefste schat te moeten missen. Ik ben ruim een jaar verder nu maar het verdriet is nog steeds heel erg aanwezig, laat staan bij jou, voor jou is het nog maar zo kort.
Maar je kan niet na 6 weken al klaar zijn met rouwen, dat is onmogelijk. Je hebt zo'n grote band met hem gehad dat heeft echt tijd nodig. Het gaat op een gegeven moment wel beter maar het verdriet en de pijn in he hart zal altijd aanwezig zijn. Tenminste zo ervaar ik het. Probeer te denken dat hij het niet zou willen dat je zo verdrietig bent maar goed, dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Geeft het de tijd, lieve groetjes van Alice.
ik kan jou zo goed begrijpen, want ik weet zo goed hoe het voelt om je allerliefste schat te moeten missen. Ik ben ruim een jaar verder nu maar het verdriet is nog steeds heel erg aanwezig, laat staan bij jou, voor jou is het nog maar zo kort.
Maar je kan niet na 6 weken al klaar zijn met rouwen, dat is onmogelijk. Je hebt zo'n grote band met hem gehad dat heeft echt tijd nodig. Het gaat op een gegeven moment wel beter maar het verdriet en de pijn in he hart zal altijd aanwezig zijn. Tenminste zo ervaar ik het. Probeer te denken dat hij het niet zou willen dat je zo verdrietig bent maar goed, dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Geeft het de tijd, lieve groetjes van Alice.