Nou we zijn er bijna uit.. wordt waarschijnlijk toch Center Parcs en dan Vossemeren in Belgie...Moet nog wel boeken, maar ik moet nog even op mijn werk bevesting van de periode krijgen..
Maar moet je hier echt een rabies inenting voor halen, ook al is het net over de grens??
En is iemand hier al eens geweest? Zag dat je bij deze Centerparcs ook zelfs massages kan krijgen.. dus wat wil je nog meer...
schitterend park, je hebt in de buurt de Lommelse Sahara echt een pracht gebied.
wanneer wil je gaan? je kan ook bij mij boeken
Rabies......is geloof ik wel nodig voor Belgie, die van mij waren toen niet ingeent wordt ook niet naar gevraagd
Von schreef:schitterend park, je hebt in de buurt de Lommelse Sahara echt een pracht gebied.
Rabies......is geloof ik wel nodig voor Belgie, die van mij waren toen niet ingeent wordt ook niet naar gevraagd
mocht ik gaan boeken dan doe ik het zeker via jou...
Von schreef:schitterend park, je hebt in de buurt de Lommelse Sahara echt een pracht gebied.
mocht ik gaan boeken dan doe ik het zeker via jou...
gr. Carla
Dit lijkt mij ook wel wat al word het pas volgend jaar dan is Busa 1 jaar dan kunnen we tenminste normaal wandelen.De woonboot vind ik helemaal geweldig maar daar zal wel geen hond op mogen dat ziet er zo luxe uit !
Hoi Von,
je hebt een pb van ons..
gr. Carla
ps we hebben trouwens ze toch maar laten inenten tegen Rabies... dit voor de zekerheid..
Zoo we zijn lekker met vakantie met Bo en Harley. Nu lekker genieten en veel wandelen.
We hebben zelfs een envelop gekregen voor een Welcome Night omdat al veel keer geweest zijn naar Centerparcs. Maar ja met honden is het daar altijd leuk dus vaak onze eerste keus.
ben erg benieuwd wat die welcome night is, denk dat we wel effe gaan kijken. Heeft iemand dit ook wel eens gehad? Von weet jij misschien wat dit is, want ja vrouwen en nieuwgierig...