Waakhond

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Netty
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Waakhond

Ongelezen bericht door Netty »

Zo rond de klok van 12 uur vannacht, vertrokken Steven en zijn vriend richting de tent, die voor de caravan staat. Je hoorde ze nog even kletsen en toen het stil was, werd er op het raam geklopt. In eerste instantie reageerden we niet, omdat we wisten dat het de jongens waren die een geintje uit wilden halen. Maar het getik op het raam ging door en Cor deed het gordijn open. Ik keek naar buiten en wat zag ik:

Afbeelding

2 van deze maskers keken ons aan :shock: Ik moest lachen en zei tegen Cor dat het Steven en Ruben het waren.
Toen lieten we Boyka even naar buiten kijken en die vloog zowat door het raam heen :evil: Zo zeg, die was woest :evil:
Barry zag het ook en die wist niet hoe gauw hij naast me moest liggen Wat een held :D
Wat bleek nu: Waren het een paar dronken gasten die dus het leuk vonden om mensen de stuipen op het lijf te jagen.
Ik weet nu dat ik me heel veilig voel thuis, zeker met Boyka, want als je die woeste kop zag, had ik me als inbreker toch echt een straatje om gegaan :D
:blondpootje: Boyka ( 29-01-2008 - † 12-05-2018 )
:bruinpootje: Barry ( 15-02-2009 - † 09-05-2018 )
:zwartpootje: Bliss
:zwartpootje: Biezjoe
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

:shock: Dan sta je toch wel even raar te kijken zeg........ je had Boyka even naar buiten moeten laten. :twisted: Was het vast zo over met de practical jokers :lol: :lol: :lol:

Ja, jij kunt je inderdaad veilig voelen dan. :wink:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
chantal-77

Ongelezen bericht door chantal-77 »

Altijd fijn om te weten toch. Dana is niet zo'n held. Op een afstand staat ze wel te blaffen en te grommen naar vreemde dingen, maar zodra het dichterbij komt weet ze niet hoe snel ze achter mij moet gaan staan!
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Boyka is een goede waker :D
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

Wat een geweldige waakhond. Knappe Boyka.
Maar toch ook wel weer schattig dat Barry juist weer z'n vrouwtje opzoekt. :D
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Max had die knul op zeker ook gepakt, desnoods door het raam heen :D
Altijd fijn te weten dat je een goede waakhond hebt en een goede knuffelhond :D :D
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

:D Wat een stom masker maar kan me voorstellen dat de honden daar flink van schrikken :evil:
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding
Plaats reactie