Wij hadden 3 namen die we leuk vonden (Marley, Morris en Cooper) onze jongste zoon van 2,5 mocht kiezen en het werd Cooper!
De oudste wilde graag een gele lab, dus die had een soort van de kleur gekozen (al hadden we totaal geen voorkeur voor een kleur en is het toevallig een gele lab geworden )
Mijn man heeft het hondje uit het nest gekozen en ik had het ras gekozen, wilde zooo graag een labrador, dus eerlijk verdeeld hier toch ?
Mijn man en zijn ex hadden de naam Gizmo bedacht ik heb de naam Rocky bedacht van het liedje van Queen I will Rock You die was toevallig op de radio. En Tessa heb ik hier op het Forum gevonden. Ik wou een lekkere naam met 2 lettergrepen want ik wil evt de Agility in en dan kan je de naam afkorten met Tess en dan klinkt het ook lekker. Dit is een naam die de kinderen ook makkelijk kunnen zeggen.
Fallyn heette vanuit het gastgezin snuf en ze vertelde ons omdat ze nog jong was dat wij de naam mochten veranderen.
Wij wouden graag een naam met betekenis en hebben daarom alles wat ook maar met een hulphond te maken had (helper, hulp enz.) vertlaald in verschillende talen en daaruit kwam Fallyn Iers voor de helper
wij zijn er ook nog niet uit!
ik had wel een aantal leuke namen, maar die vond mijn vriend niks.
nu zitten we te denken aan luca.
maar heb ook nog even een lijstje gemaakt met namen die ik leuk vind.
en zaterdag gaan we weer kijken, dus misschien als we het hondje zien dat we het dan ineens weten
Wij zijn wel van de andere namen dan anders al is Mexx niet zo heel bijzonder.
Afijn ik ging googlen op namen uit lord of the rings omdat ik die namen geweldig vind (mijn vroegere papegaai heet Rohan)
Afijn na een rare en bizarre lijst met namen viel mijn oog op Mexx.
Past wel mooi bij de engels klinkende naam van onze dochter.
Wou toch wel redelijk speciale namen hebben en wat engels klinkend en ze moesten kort zijn.
Mexx had ik gelezen op een geboortekaartje bij iemand thuis en vond hem meteen stoer en leuk en je hoort hem gelukkig niet vaak. Al zie ik dat er hier op het forum een Mexx bij is.
En voor Bear had ik een hoop namen, maar de rest was het daar niet helemaal mee eens. Totdat met 5weken de eerste foto kwam met de pup die van ons werd en toen was het al een klein flinkertje een echte Bear dus en nog steeds
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994 Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007 Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009 JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013
Hier heb ik de naam verzonnen.
Ik was vroeger (en nu nog) helemaal fan van the lion king, en hier kwam Nala natuurlijk in voor. Mijn vriend was er ook helemaal weg van.
Als we zelf een naam hadden kunnen kiezen dan was het Zippy geworden, afgeleid van Zippora.
Maar de kinderen (vooral de meiden) hadden een voorkeur voor Chester.