Welk van de twee in de bench

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Welk van de twee in de bench

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Wij zitten met het volgende:

Vroeger lag Max altijd op zijn dekentjes. Tegenwoordig knaagt hij minder en ligt hij dolgraag op zijn kussen. Vandaag hebben wij het kussen in de bench gelegd en hij was er niet uit te krijgen.

Wij willen graag dat Max lekker kan liggen in zijn bench aangezien hij er veel tijd in doorbrengt ('s nachts en overdag). Ik heb onderstaand medbed gezien en vraag me af hoe mensen hierover denken:

Medbed:
http://www.zooplus.nl/shop/honden/slaap ... dden/23637

Kussen:
http://www.zooplus.nl/shop/honden/slaap ... ekig/48618

Wat vinden jullie de voor- en nadelen ten opzichte van een kussen?

Groetjes Marjolein en Roy
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Ik heb voor Max naast zn mand een kussen van Dogs Company waarvan de hoes gewassen kan worden en verwisselbaar is. Ik ben er erg tevreden over.

Met een medbed heb ik geen ervaring..
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
borisboef

Ongelezen bericht door borisboef »

Wij hebben in de bench een kussen waar de hoes erawf kan om te wassen en daarbovenop een medbed gelegd lekker zacht. met de warme dagen medbed eruit gehaald omdat kussen iets koeler was.
borisboef

Ongelezen bericht door borisboef »

en als de een in de was zit kan je afwisselen
irka

Ongelezen bericht door irka »

Ik heb hier een vetbed onderin de bench liggen en daarop 2 fleece dekens van de Ikea (die zwarte van 2,5 euro volgens mij) dit vind onze pup heerlijk. Ze gaat op het ene dekentje liggen en kruipt onder de andere. Ze is nu nog geen 48 uur bij ons en ze gaat nu al elke keer uit zichzelf slapen in de bench!!! Ik ben zo trots op onze kleine meid!!
lindarosa

Ongelezen bericht door lindarosa »

Wat leuk Irka!
irka

Ongelezen bericht door irka »

Ja, vind het ook heel knap, nu ligt ze er ook lekker in te slapen, kopje buiten de bench, lekker tussen de dekentjes, helemaal verliefd wordt je op dat koppie :verliefd1: :verliefd1: wist niet dat ik al zo snel verliefd op haar zou kunnen, wil haar nu al voor geen goud missen......
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

als je voor het vetbed gaat kijk dan wel voor degene die een antislip kant heeft
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
Balou2010

Ongelezen bericht door Balou2010 »

Hier ook een soort van medbed in de bench, alleen heeft Balou de ene kant een vetbed en de andere kant een gladde kant.. Toen hij nog heel klein was en de warmte echt nodig had, had ik de vetbed kant omhoog en daar kon hij lekker opliggen (ook lagen er fleecedekentjes bij in, ook van Ikea :wink: ), maar nu met het warmere weer draai ik hem om en heeft hij een gladde kant, dus niet de lange haren omhoog, dat lijkt mij wat koeler...
Enige nadeel was dat wanneer hij er 's nacht in had gepoept dat 't er zo lastig uit te halen is met die lange haren, dus vaak wassen.. Maar onderhand al wel 30x gewassen en ziet er nog perfect uit.. Deze kwam overigens ook van Zooplus..
kiaora

Ongelezen bericht door kiaora »

Ik had in de bench altijd een vetbed liggen. De mijne had geen anti slip en dat beviel prima,want Kiaora kon zelf het vetbed aan de kant schuiven en ging dan op het ijzer gedeelte liggen. Ik denk lekker koel...
En als ze er dan weer in moest,legde ik het weer netjes en vervolgens schoof zij weer een deel weg... :cry: 8)
Maar ik denk dat je erin moet leggen wat jou het fijnst/prettigst lijkt voor jullie allebei. :wink:
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Nou we hebben het medbed gekozen. Dit omdat het makkelijker te wassen is dan een kussen. Daarnaast gaat de voering van de kussens erg snel klitten vind ik.

Ik kom thuis met het medbed (had het op mijn werk laten bezorgen) --> doe ik de deur open --> had meneer zijn kussen toegetakeld. De hele bench vol met voering. Dat wodt dus naaien.
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Balou2010

Klinkt heel bekend in de oren :wink: ..
Balou heeft zijn kussen uit elkaar getrokken midden in de woonkamer..
Ze hebben nu bij de Intratuin kussens in de aanbieding 12,95.. Zien er mooi uit en goede kwaliteit.. We hebben er 1 voor in de kofferbak en in de woonkamer gehaald.. Balou vindt m heerlijk liggen en heeft nog geen poging gedaan om hem te slopen.. Medbed heeft Balou nog nooit geprobeerd te slopen, wel uit de bench gehaald en ermee door de kamer gesjouwd samen met zijn vriendje Jip (een ara).. Kon jammer genoeg de kamera niet snel genoeg vinden..
Balou2010

Camera :shock: foutje
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Een kussen halen we nog wel ergens vandaan. Ik (Roy) ben op dit moment ontzettend druk met werken en certificeringen halen. Zal van het weekend wel even langs de lokale dierenzaak rijden om eens te kijken. Daarnaast vraag ik mijn moeder het oude kussen te naaien als reserve of voor in de auto.

Wel bedankt voor de tip. Als ik er in de buurt ben, ga ik even langs. :klasse:
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
Plaats reactie