Eindelijk stond ie voor de deur, ONZE sleurhut, het werd tijd we waren aan vakantie toe, pfff elke dag wandelen en zwemmen word je moe van hoor

Maar daar stond ie onze sleurhut, geleverd met een vette auto en 2 chauffeurs

we konden eindelijk van onze welverdiende rust gaan genieten
We wilden graag een trektocht langs de Saone, in Frans is Rijk, dat kregen we. We hebben genoten, iedereen vond ons lief

en mooi

maar ja dat weten we al natuurlijk

we genoten met volle teugen, TOTDAT op onze laatste camping er een europees kampioenschap met windhonden was, niks aan de hand, maar ze waren van russische afkomst en erg agressief als ze op de baan hadden gelopen, de russische mensen deden ze ook gelijk in hun huisjes dan, niks aan de hand, wij konden gewoon vrolijk labje zijn

totdat er 1 van die grote los kwam, mijn moeder heeft me beschermd, want ik La Mizz Poezz begon er naar te loeien, bah wat een engerd was het, en wel een keer zo groot als mij he!

dus ik loeide, mijn mammie ging naast me staan toen die joekeld op me af kwam, Mijn Marron bleef gewoon onder de caravan liggen

en ineens was daar mijn zwabber, die sprong er zo tussen

intimideerde het grote beest, en swoessssssssss daar droop hij af
Hier even een foto van onze aanvallerd, die achterste is het de allergrootste

Maar Zwabber was er to the rescue
Deze honden lopen los in rusland, en mogen hun eigen kostje bij elkaar jagen, totaal niet vertrouwd bij kinderen, ze zijn daar echt gevaarlijk voor, de russen gaan heel anders met dit ras om als wij.
Ik heb met de voorzitster van de franse windhondenclub hier menig gesprek over gehad tijdens onze vakantie daar, en ze heeft me veel geleerd, ook wilde ze veel weten over hoe het hier ging met labjes fokken enzo, een hele leerzame vakantie was het.