Hai,
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen cq tips kunnen geven met betrekking mijn hond.
Ik heb een bruine labrador , monty en hij is 7 jaar, (reu)
Wij gaven hem altijd : fokker adult kip/rijst. we zijn begin juni overgestapt op ander voer, omdat ze hadden gezegd dat eukanuba labrador omdat er meer eiwitten in zou zitten.
Sinds we dit hebben stinkt hij vreselijk door zijn vacht heen. Hij heeft voor de rest geen huid problemen (geen droge of natte plekken) Als je bij ons binnenkomst ruikt het zurrig. We zijn nu gestopt met het voer en weer over gegaan op het oude voer sinds een week maar hij blijft stinken.
Wij geven hem 2x per dag eten
hebben jullie tips of ideeen ? Bedankt alvast , gr Angelique
zijn vacht
Ik heb geen idee waarom hij met een overstap naar Eukanuba zou gaan stinken.
Vraag me wel af of je alleen maar bent overgestapt omdat "ze" dat zeiden. Met ze bedoel je neem ik aan een dierenwinkel?
Heb je zelf nog uitgezocht of dat waar is? Deed je hond het niet goed op Fokker?
Sorry voor de vele vragen hoor, maar ik merk dat veel mensen klakkeloos dingen aannemen en niet zelf een goede reden hebben om over te stappen op ander voer.
Dat hij nu nog stinkt zou wel kunnen omdat hij weer aan de overstap moet wennen. De stoffen uit de Eukanuba moeten nog uit zijn systeem.
Vraag me wel af of je alleen maar bent overgestapt omdat "ze" dat zeiden. Met ze bedoel je neem ik aan een dierenwinkel?
Heb je zelf nog uitgezocht of dat waar is? Deed je hond het niet goed op Fokker?
Sorry voor de vele vragen hoor, maar ik merk dat veel mensen klakkeloos dingen aannemen en niet zelf een goede reden hebben om over te stappen op ander voer.
Dat hij nu nog stinkt zou wel kunnen omdat hij weer aan de overstap moet wennen. De stoffen uit de Eukanuba moeten nog uit zijn systeem.