Het was weer leuk! Alle hondjes hebben weer lekker hun ding gedaan: Ramses de ballenidioot, Pandora de scharrelkip, Benco de stoeiende pias (engerd I), Bram de bedaarde die ook wel van stoeien houdt (engerd II) en Basco de snelle enthousiasteling die alles wel leuk vond. Leuk stelletje bij elkaar
(Die zwarte hond op Picasaweb, foto 7, is niet Ramses maar Basco )
Groetjes van Brigitte & Zoo
Bedankt Marjolein, hij is top!
Het was inderdaad weer superleuk. Het is een gezellig stel samen waar iedereen z'n eigen ding kon doen en tussendoor lekker samen spelen en zwemmen. Geweldig om te zien hoe ze elkaar aanvullen.
En Saskia (Gijs) wat heb je weer een ontzettend leuke foto's gemaakt.
Voorlopig voor ons geen forumwandelingen meer. Drukke agenda's de komende weken en daarna lekker vakantie. Behalve natuurlijk straks onze Tsjechiesche wandeling
Ik ga kijken of ik ook nog wat leuke foto's kan toevoegen.
Ja het was inderdaad heel leuk en gezellig. Ik vond het vooral leuk om te zien hoe goed het allemaal klikte met de labjes bij elkaar.
Basco heeft een paar uur voor pampus gelegen van al het rennen en
spelen
Alleen jammer dat Basco toch een wondje achter zijn oor overgehouden heeft aan het gesnauw van die 2 andere honden
renate schreef:Alleen jammer dat Basco toch een wondje achter zijn oor overgehouden heeft aan het gesnauw van die 2 andere honden
Ai, dat is inderdaad jammer Goed schoonhouden dan maar
Dan kan ik toch merken dat die van mij net ietsje ouder en ervarener zijn: die zag ik van een afstandje inschatten en besluiten niet te gaan kennismaken, verkeerde energie.
Benco geen gaatjes? Die bonehead ging het maar liefst een paar keer proberen
ik denk dat Basco op dat moment voor dezelfde bal als hun ging ( weet het niet zeker was te druk aan het kletsen met Gijs ) .
Ik ben blij dat hij meteen kwam toen ik riep ( en ik weet het normaal mag dat niet maar ik haal hem op zo een moment liever uit die situatie ) want naar hun baasjes luisterde ze niet toen die zeiden dat ze moesten stoppen.
Ik vind het ook raar dat die 2 doorgingen terwijl Basco zijn lijf afwenden en zijn kop weg draaide van hun en daarmee duidelijk maakte dat hij geen kwaad in de zin had
We hebben het goed schoongemaakt en verdunde betadine erop gedaan om te ontsmetten. Morgen goed insmeren met vaseline en de natuur moet de rest doen.
Hier is het baasje van die twee irritante snauwende honden. Hoe gaat het met Basco? Als er ook maar iets is wat je moet kopen voor hem of toch naar de dierenarts dan hoor ik het graag hoor!
Onze fout was dat we de bal gooiden voor onze honden. Normaal doen we dit in een groep ook niet. Mijn man dacht dat alle honden naar links waren en dacht dat het wel een keertje kon (mannen...voor ik het wist had jeroen al gegooid). Niet dus want daar kregen ze inderdaad heibel om. Waarom ze niet meteen ophielden weet ik ook niet want op zich luisteren ze goed (al stopten ze in mijn beleving wel snel maar het ging allemaal ook zo snel dat ik twijfel omdat jij het nu zo zegt)
Het spijt me dus verschrikkelijk dat het zo gegaan is. Maar kan er verder niets meer aan doen dan excuses aanbieden en ik vond dan ook dat ik even in dit topic moest reageren.
Groeten Kim
waren dat jou mannen? Jeetje wat een beren
Ik hou het wondje zelf schoon en hoef er niet mee naar de DA.
Ze stopte op het moment dat Basco richting mij rende daarna was het meteen klaar. ( Ik hoorde jullie wel roepen dat ze moesten stoppen maar ze gingen door daarom riep ik Basco bij me ).
Ik vind het lief van je aangeboden om kosten te vergoeden maar dat is verder niet nodig we hebben alles in huis. En natuurlijk kunnen jullie er verder ook niks aan doen. Op dat moment hebben jullie ook gedaan wat jullie konden ( roepen dat ze moesten stoppen )
kim schreef:Hier is het baasje van die twee irritante snauwende honden. Hoe gaat het met Basco? Als er ook maar iets is wat je moet kopen voor hem of toch naar de dierenarts dan hoor ik het graag hoor!
Onze fout was dat we de bal gooiden voor onze honden. Normaal doen we dit in een groep ook niet. Mijn man dacht dat alle honden naar links waren en dacht dat het wel een keertje kon (mannen...voor ik het wist had jeroen al gegooid). Niet dus want daar kregen ze inderdaad heibel om. Waarom ze niet meteen ophielden weet ik ook niet want op zich luisteren ze goed (al stopten ze in mijn beleving wel snel maar het ging allemaal ook zo snel dat ik twijfel omdat jij het nu zo zegt)
Het spijt me dus verschrikkelijk dat het zo gegaan is. Maar kan er verder niets meer aan doen dan excuses aanbieden en ik vond dan ook dat ik even in dit topic moest reageren.
Groeten Kim
Ah, dus toch... we dachten al "Hee, Pepper en Cooper, die zitten toch ook op dit forum?" maar we waren er niet zeker van. Die twee mannen zijn nogal uit de kluiten gewassen!
Jammer dat ze zo heftig reageren anders hadden jullie een rondje met ons mee kunnen lopen
De 'confrontaties' duurden niet zo lang, na wat snauw en grauw was het meteen klaar met die jonge ventjes die meteen gingen liggen of zich afwendden, maar het was wel wat heftiger dan dat je normaal ziet tussen Labradors onderling in een vrije situatie. Ik hoop voor jou dat ze zich niet altijd zo opstellen want dan heb je nog wel wat werk te verzetten.
Cooper en Pepper zien er in het echt heel wat groter uit dan op de foto
Ik hoorde je al waarschuwen, geen balletje gooien in de groep. Maar ach.. inderdaad mannen. Zijn af en toe net labbies met bananen in hun oren. Shit happens, maar het viel allemaal wel mee denk ik. Basco was het gauw vergeten volgens mij. Wel vervelend, dat hij toch een wondje heeft opgelopen. Maar als ik het zo lees lijkt het mee te vallen. Gelukkig maar.
Toch is het raar, ben je met een groepje labradors, die elkaar ook niet kennen en alles gaat perfect. Komen er vervolgens 2 soortgenoten even meespelen en dan gaat het toch verkeerd. Had ik niet verwacht.