Luna is gisteren voor de eerste keer naar de puppyklas geweest en ze deed het al super goed. Flink kijken, zitten, liggen en staan... Staan was het moeilijkst, de andere dingen had ik thuis al geoefend
Het enige nadeel is wel dat ze een overdosis aan snoepjes gehad heeft, dus op het einde had ze er genoeg van en ging als een pladijs in het gras liggen
Ik had haar ook twee of drie kleine snoepjes gegeven met pens die ze nog nooit had gehad, resultaat vannacht en vandaag diarree
Zou het aan die nieuwe snoepjes hebben gelegen of het teveel aan snoepjes??
Tjaa... kan eigenlijk door allebei komen haha
Ik zou het eens in de gaten houden. Die snoepjes met pens anders misschien even niet geven. En als ze nog eens aan de diarree raakt dan komt het door de hoeveelheid
Ik heb de snoepje van pens er weer uit gehaald, had ze natuurlijk bij thuiskomst van de hondenschool mooi allemaal samen in een pot gedaan en goed gemengd
Ook heb ik al de snoepjes nog eens in twee gedaan, dat ze nu echt wel mini zijn
De diarree is over,tis alweer terug een beetje vaster aan het worden, dus komt wel weer goed denk en hoop ik. Haar brokken eten was gisteren een heel stuk minder, haar buikje zat nog helemaal vol denk ik, maar drinken doet ze goed. Nu vandaag heeft ze haar brokken weer heel goed gegeten, maar ze heeft nog niet gepoept, is thans toch al een uur geleden, maar ze doet het nooit dadelijk na haar eten...
Ik was aan het denken voor morgen snoepjes te mengen met haar brokken om naar de hondenschool te gaan. Is dit een goed idee??