Kraaaaaaaak in 1 keer doorgeslikt...

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Nathalie01
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door Nathalie01 »

Zo dan sta je wel even raar te kijken zeg :shock:
milo
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door milo »

Back to the nature :D
:zwartpootje:Afbeelding:zwartpootje:
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

:hahaha: Zie het tafreel al voor me het koppie van de kat he mijn prooi :evil: en Senna dik tevreden en zich van geen kwaad bewust :eusawhistle: ik denk niet dat de kat nog een tweede keer de prooi aan Senna zal afstaan :eusasnooty: :wink:
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding
lizzle

Ongelezen bericht door lizzle »

ElisabethErnstDave schreef::hahaha: Zie het tafreel al voor me het koppie van de kat he mijn prooi :evil: en Senna dik tevreden en zich van geen kwaad bewust :eusawhistle: ik denk niet dat de kat nog een tweede keer de prooi aan Senna zal afstaan :eusasnooty: :wink:
Haha nee die past de volgende keer wel op las ze wat heeft gevangen haha :D
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Zo die durft zeg! Hopelijk geeft het geen problemen, maar als ik de andere reacties lees, kan je er wel gerust in zijn.
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
sennadelab

Ongelezen bericht door sennadelab »

Senna zal hebben genoten van haar eigen gevangen barf haha wat een deugniet zeg onze Senna durft niet van de katten te pikken hoor haha
lizzle

Ongelezen bericht door lizzle »

sennadelab schreef:Senna zal hebben genoten van haar eigen gevangen barf haha wat een deugniet zeg onze Senna durft niet van de katten te pikken hoor haha
Nou de kat stond ook raar te kijken het ging heel snel..hop afpakken uit z'n mond!!en dan zelf doorslikken..Normaal zijn ze niet echt de grootste vriendjes...

Senna heeft er niet echt last van gehad trouwens, wel wat in de diaree, maar verder nog zo gezond als maar kan!! :)
Liz
Plaats reactie