Wij zijn gisteren voor kennismaking naar Apeldoorn geweest (naar de fokker/kennelhoudster). Echt super!
We hebben de moederhond gezien, de pups, de dierenarts die net aan het enten was en de pups aan het controleren was, en we hebben de papieren van de ouders gezien. Zaterdag gaan we onze pup ophalen!!! met stamboom etc. een zwarte Labrador: Bodo
het klikte perfect tussen de hond en ons (ook tussen de kids en de hond), en tussen de fokker en ons. we hebben hem gekocht bij Riet Jansen: http://www.labradorkennel-rijanrangers.nl/Welkom.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes Jill en Jurgen
Ps: mensen uit de regio 0512, ik zoek pup eigenaren uit de regio om met de tijd mee te wandelen, zwemmen, etc. met onze lab`s (als ze er aan toe zijn)
En misschien komen er nog leuke vriendschappen uit voort
ook ga ik bij Cunos verschillende trainingen doen...dus als jij dat ook van plan bent? misschien kunnen we hyven.
Bedankt allemaal!
Morgen is het zo ver, om 11:00 zouden we bij de fokker zijn
We zijn druk bezig om alles hondvriendelijk te maken hier in huis LOL
Ja ja, een klein babytje he?
oh ja..foto's erop zetten heb ik ook even over gedaan, even verkleinen via photobucket dan gaat het wel, er staat op het forum ook uitleg hoor!
Gaat het goed met de kleine Bodo?
Jill_1982 schreef:ow, leuk charella! lieve vrouw he? doen de hondjes het goed?
en Farmill? ik heb al foto`s, maar krijg ze hier niet op
Het zijn niet mijn eigen hondjes, maar van mijn nicht Ik ben toen wel een keer bij Riet geweest toen er puppy's waren. Het is inderdaad een hele lieve vrouw Indy is heel erg ziek, want ze is een keer vergiftigd geweest.. Waarschijnlijk zal ze nooit beter worden. Ze zal waarschijnlijk altijd last houden van haar maag/darmen enz. Met Maya gaat het volgens mij goed