Natte held

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Balou2010

Natte held

Ongelezen bericht door Balou2010 »

Leuk hoor dit weer, behalve als er opeens een natte lab bij je komt :confused:
Deuren zijn dicht, Ramen zijn dicht, Bij de waterbak ligt geen water.. heel vreemd.. Balou gaat voor me zitten piepen, dus ik sta op en hij loopt voor me uit richting de gang.. en gaat recht op de kont zitten, met de poten tegen de muur... Ja inderdaad, daar komt het weg.. Water komt langs de muur:s Hele plas op de grond.. Dakgoot verstopt??
Janneke

Ongelezen bericht door Janneke »

ze weten ook altijd nat te worden he? binnen of buiten.. :lol:
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

:shock: oeps fijn dat hij ff komt waarschuwen
wij hadden het 3 weken terug met die erge regen goot verstoptliep in de serre bij de puppen en de keuken
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
Balou2010

idd, hij is gek op water, alleen net ging ik met hem wandelen in de regen (zoals het hier al de hele nacht en dag doet), ging hij strak tegen mij aan lopen onder de paraplu.. het is er 1..

Oh dan baal je ook ontzettend, ik hoop dat we er geen vochtplekken aan overhouden (net 3mnd geleden alles gespact en geschilderd :S)..
Waren de pups niet nat verder? hoeveel pups hebben jullie?
laika
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door laika »

Balou2010 schreef:idd, hij is gek op water, alleen net ging ik met hem wandelen in de regen (zoals het hier al de hele nacht en dag doet), ging hij strak tegen mij aan lopen onder de paraplu.. het is er 1..

Oh dan baal je ook ontzettend, ik hoop dat we er geen vochtplekken aan overhouden (net 3mnd geleden alles gespact en geschilderd :S)..
Waren de pups niet nat verder? hoeveel pups hebben jullie?
nee het was gelukkig in een hoek net buiten de ren en we hadden 3 pups maar die zijn 2 weken geleden de deur uit gegaan met hun baasjes
ja en wel wat voxht plejkken en een linnen schilderij van de honden nat
gelukkig in de keuken de vloer(grind) plafon heb ik eerlijk
ik gezegd niet eens bekeken
ff gekeken maar nee gelukkig ook niets
:zwartkopje: Zosja 31-03-2003...........02-02-2016
:zwartkopje: Quinty 7-06-2005
:blondkopje: Shanna 8-11-2008
Linnie

Ongelezen bericht door Linnie »

Oh das lekker dan :? Hopelijk geen beschadiging op je muur!

Handig die hulphond die het even aangeeft :D
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Handig zeg zo'n kanjer :)
Balou2010

Linda, gelukkig heb je er niet veel schade aan over gehouden..

Wij hebben allemaal vochtplekken in de muur en het plafond.. En het begint nu al een beetje bol te trekken :cry: Misschien trekt het weer weg, maar ik ben er bang voor..

Komt de buurvrouw aan de deur; hebben jullie de kelder ook vol staan met water? welnee ben een uurtje geleden nog wezen kijken.. Oh zegt de buurvrouw, wij hebben er wel 20cm water in staan.. Hmm dat is ook balen zeg, gelukkig hebben wij er geen last van, als ik kan helpen met opruimen? welnee hoeft niet..
De twijfel slaat toe, dus ik ga voor de zekerheid even kijken, en ja hoor ruim 10cm water in de kelder... :cry:
Plaats reactie