Numansdorp
-
AnjaS
- Speurneus

Numansdorp
Zijn er mensen die mee doen zaterdag 04-09-2010 in Numansdorp met de NLV en de KNJV, voor de clubdiplomadag!

Dank je wel Anca
- timo junior
- Snuffelneus

Ja wij ook.
Vandaag naar Lewedorp geweest 1 x 0 voor het konijn en de rest 9 en 10 en.Balen.Krijg je nu eigenlijk bericht of je meedoet of niet meedoet.Vanochtend stond ik niet in het programma en het geld was wel afgschreven gelukkig kwam de penningmeester en die liet het zien zodoende kon ik toch meedoen.Inschrijfformulier was dus niet aangekomen.
Vandaag naar Lewedorp geweest 1 x 0 voor het konijn en de rest 9 en 10 en.Balen.Krijg je nu eigenlijk bericht of je meedoet of niet meedoet.Vanochtend stond ik niet in het programma en het geld was wel afgschreven gelukkig kwam de penningmeester en die liet het zien zodoende kon ik toch meedoen.Inschrijfformulier was dus niet aangekomen.
-
AnjaS
- Speurneus

Dat is zeker balen! Maar je leert er altijd weer van!timo junior schreef:Ja wij ook.
Moet nog zien wat ze er hier van bakken.... al een tijd geen proef meer gelopen, wel een MAP.... maar dat is toch anders..
Je krijgt volgens mij geen bericht, je afschrijving is je deelname!
Wie weet tot zaterdag!

Dank je wel Anca