Vandaag is Bodo (8 wkn oud) dan eindelijk in ons gezin gekomen
We hebben hem om 11:00 opgehaald in Ugchelen.
Hij heeft onderweg 2x aangegeven dat ie moest plassen (en dus ook 2x netjes buiten de auto zn plasje gedaan).
Hier thuis is het nog wennen natuurlijk. De bench vind ie drama! zodra hij daar in moet (om te slapen) jankt hij het uit.
ook wil hij buiten niet plassen, maar zodra hij binnenkomt plast ie in de woonkamer ...Onwennig? i dont know.
Hij ligt nu lekker te slapen in de gang (isn ie zelf naar toe gewandeld), en vannacht + morgen slapen wij bij hem in de woonkamer (op advies van de fokker) aangezien de bench niet op onze slaapkamer past, en wij de hond ook liever niet onze slaapkamer willen aanwennen.
het is echt een schatje hoor!
En wat ruikt hij nog heerlijk naar "baby" hahahaha
Bij ons paste ook geen bench op de slaapkamer,ik had Co in een broodkrat vande bakker snachts kon ik dan bij elk piepje naar buiten .
wat een toestand. ik ik mn ochtendjas smorgens om 4 uur in de tuin.
Hoewel? dit alles heeft maar 10 dagen geduurd ,toen deed Co alles netjes eerst in de tuin en later gewoon buiten.
Even doorbijten ,maar dan heb je ook wat Jill!
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)
:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005 Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
Wij hebben de eerste 2 nachten ook naast de bench geslapen, dit ging heel goed.
Cooper krijgt op advies van Linda (fokster van Cooper)ook zijn eten en drinken in de bench. De eerste 2 dagen heeft ie wel wat gepiept en geblaft maar dat hebben we gewoon genegeerd, lastig maar het heeft wel geholpen, hij vind de bench nu prima en piept helemaal niet meer.
Wel blijven negeren als hij er in zit, niet tegen hem praten of naar m kijken. Lijkt sneu maar werkt super om hem te laten wennen.
Verder legden we hem ook in de bench als hij ergens lag te slapen, dan leerde hij het ook.
Nu wordt hij meestal 1x per nacht of vroeg in de ochtend wakker en moet hij plassen. We hebben de babyfoon in de kamer staan, zodat we hem goed horen en ik moet zeggen het gaat hartstikke goed, en dat terwijl hij toch nog maar 3 weekjes bij ons is!!
Suc6 ermee en natuurlijk vooral veel plezier!!!
GRTZ!!
Jill_1982 schreef:ook wil hij buiten niet plassen, maar zodra hij binnenkomt plast ie in de woonkamer ...Onwennig? i dont know.
Al die nieuwe indrukken werken extra hard op de blaas. Besef dat je pup het verschil tussen binnen en buiten niet weet en dit moet zijn tijd en training hebben. Veel tips zijn hierover terug te vinden op het forum. Veel liefde, succes en plezier gewenst.
Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)