Hij stond als een huis en liep redelijk. Volgens kenners met een iets te hoge staart, maar ik heb geen idee wat ik daar aan kan doen. Op het lopen oefenen we ook een beetje te weinig op denk ik

Vooraf waren we gewaarschuwd dat deze keurmeester erg op de tanden en kiezen let. Geen compleet gebit, geen goed resultaat. En wat blijkt, Bram mist 2 kiezen.

Ik ben maar een leek en wist ook niet dat er zoveel labjes rondlopen die kiezen missen... Aan de jury tafel hoorde ik ze daar ook steeds wel iets over zeggen.

Maar Bram deed het ondanks alles zo goed dat hij er met een mooie Uitmuntend en 2e plaats toch maar weer stond. Ik ben weer super trots op ons mooie prachtige mannetje. En over de dag heen hebben ook aardig wat mensen ons aangesproken dat we zo'n mooi labje bij ons hadden. Nou... daar heb je ook geen jury voor nodig

Het keurverslag is als volgt:
14mnd oude reu met goede verhoudingen. Mannelijk hoofd, donker oog, scharend gebit, mist 2 P3. Goed aangezet oor. Goede hals/rug belijning. Mooie hoekingen, Goede voorborst. Lichaam goed uitgezwaard. Vlot gangwerk. 2U.
Nog even een paar foto's. Helaas zijn de showfoto's binnen weer niet van hele goede kwaliteit, maar toch...
Helaas niet zo scherp, maar hij staat wel mooi

De blonde lab links kreeg 1U.

Wie kan hier nou niet verliefd op worden

Baasje... mag ik er uit