Wandeling met Luna en de val

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Hell_Fire

Wandeling met Luna en de val

Ongelezen bericht door Hell_Fire »

CRAP!!!
Net gaan wandelen met Luna... we waren nog niet de straat uit en madam beslist plots om voor mijn voeten te lopen -> resultaat, ikke op de grond en heb me eigenlijk toch wel een beetje pijn gedaan :-(
Maar ik heb doorgezet en we hebben de toer afgemaakt, flinke ikke :-) maar nog een flinkere Luna, ze heeft heel goed naast me gelopen :verliefd1: (ze is het nog aan het leren) Morgen zal mijn dijbeen wel blauw zijn en de wondjes zijn verzorgt bij thuiskomst...
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Oei, dat is vervelend. Ze kunnen ook zo lomp zijn he?

Sterkte hoor Sofie! :allright:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lien »

Ik heb ook wel eens languit gelegen... :D

Beterschap!
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
Jo-Ann

Ongelezen bericht door Jo-Ann »

Haha, sterkte!
Zarah heeft mij ook eens finaal onderuit gehaald, ze was zo druk aan het spelen met een vriendinnetje en zag mij niet, ze rende heel hard en kwam precies achter mn knie, dus die knakte meteen en ik lag op de grond... eerst schrikken, en daarna dubbel van het lachen :D

Kyra loopt me ook steeds voor de voeten, dus daar zal ik ook nog wel over komen te vallen.... denk ik
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Fijn die lompje labjes :D
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Dat is mij ook al twee keer gebeurd. De eerste keer schrok hij van een andere hond (Max was net 9 weken ofzo) en de tweede keer was lompheid.
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
EricaM
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door EricaM »

Oeps, wat een lomperik! Hopelijk ben je niet ook nog in zo'n lekkere waterplas gevallen. Want dat kan met dit weer bijna niet missen. :wink:
Laat Luna maar een kusje op je wondjes geven... Helpt altijd :D
Groetjes Erica, en een knuffel van Bram
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Aiii! Wel goed dat ze het zo flink deed! Beterschap hoor!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Gaat het nu weer goed met je ? :)
Hell_Fire

Ongelezen bericht door Hell_Fire »

Saskia.Bernadette schreef:Gaat het nu weer goed met je ? :)
Ja het gaat wel beter :) Maar toch een behoorlijke schaafwonde op mijn handpalm en een mega blauwe plek op mijn dijbeen en serieus spierpijn :oops:
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Spierpijn wordt de 1e dagen altijd erger voor het beter gaat......... :( Blauwe plekken gaan sneller weg als je ze insmeert met calendula zalf. :D

Onze lomperikjes zijn wel altijd goed voor een (soms ook minder leuk :? ) avontuur. 8)
Farmill

Ongelezen bericht door Farmill »

oh balen zeg...gekke Luna!
Fallyn

Ongelezen bericht door Fallyn »

Dat is het voordeel als je in een rolstoel zit vallen doe je niet.
Maar Fallyn heeft mij wel eens omgegooid met rolstoel en al omdat ze een mannetje zag
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Fallyn schreef:Dat is het voordeel als je in een rolstoel zit vallen doe je niet.
Maar Fallyn heeft mij wel eens omgegooid met rolstoel en al omdat ze een mannetje zag
:shock: Dat is ook niet fijn zeg....... :roll: Was er toen wel hulp bij de hand? :(
Fallyn

Ongelezen bericht door Fallyn »

nou de eigenaar van de blonde labrador die vroeg alleen maar aan mij waarom zit je in een rolstoel heb ik maar geen reactie op gegeven.
Maar ze deed helemaal niets, heb dus eerst uit de stoel moeten kruipen (ik zit in de rolstoel vast met 2 banden een om mijn heupen en een om mijn voeten) toen kon ik de rolstoel recht op zetten en er kwam daarna wel een man van het huis ernaast helpen die heeft Fallyn van de andere hond afgehaald en kon ik terug de stoel in
Plaats reactie