CRAP!!!
Net gaan wandelen met Luna... we waren nog niet de straat uit en madam beslist plots om voor mijn voeten te lopen -> resultaat, ikke op de grond en heb me eigenlijk toch wel een beetje pijn gedaan
Maar ik heb doorgezet en we hebben de toer afgemaakt, flinke ikke maar nog een flinkere Luna, ze heeft heel goed naast me gelopen (ze is het nog aan het leren) Morgen zal mijn dijbeen wel blauw zijn en de wondjes zijn verzorgt bij thuiskomst...
Haha, sterkte!
Zarah heeft mij ook eens finaal onderuit gehaald, ze was zo druk aan het spelen met een vriendinnetje en zag mij niet, ze rende heel hard en kwam precies achter mn knie, dus die knakte meteen en ik lag op de grond... eerst schrikken, en daarna dubbel van het lachen
Kyra loopt me ook steeds voor de voeten, dus daar zal ik ook nog wel over komen te vallen.... denk ik
Oeps, wat een lomperik! Hopelijk ben je niet ook nog in zo'n lekkere waterplas gevallen. Want dat kan met dit weer bijna niet missen.
Laat Luna maar een kusje op je wondjes geven... Helpt altijd
Dat is het voordeel als je in een rolstoel zit vallen doe je niet.
Maar Fallyn heeft mij wel eens omgegooid met rolstoel en al omdat ze een mannetje zag
Fallyn schreef:Dat is het voordeel als je in een rolstoel zit vallen doe je niet.
Maar Fallyn heeft mij wel eens omgegooid met rolstoel en al omdat ze een mannetje zag
Dat is ook niet fijn zeg....... Was er toen wel hulp bij de hand?
nou de eigenaar van de blonde labrador die vroeg alleen maar aan mij waarom zit je in een rolstoel heb ik maar geen reactie op gegeven.
Maar ze deed helemaal niets, heb dus eerst uit de stoel moeten kruipen (ik zit in de rolstoel vast met 2 banden een om mijn heupen en een om mijn voeten) toen kon ik de rolstoel recht op zetten en er kwam daarna wel een man van het huis ernaast helpen die heeft Fallyn van de andere hond afgehaald en kon ik terug de stoel in