Wandeling met Luna en de val

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Fallyn schreef:nou de eigenaar van de blonde labrador die vroeg alleen maar aan mij waarom zit je in een rolstoel heb ik maar geen reactie op gegeven.
Maar ze deed helemaal niets, heb dus eerst uit de stoel moeten kruipen (ik zit in de rolstoel vast met 2 banden een om mijn heupen en een om mijn voeten) toen kon ik de rolstoel recht op zetten en er kwam daarna wel een man van het huis ernaast helpen die heeft Fallyn van de andere hond afgehaald en kon ik terug de stoel in
:evil: Rare reactie van zo iemand.......... en niet helpen ook. :mad: Schandalig. Ook al was het de schuld van je eigen hond, dan nog had ze toch wel even kunnen helpen he. :eusashhh:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Fallyn

Ongelezen bericht door Fallyn »

inderdaad het ergste was dat Fallyn loops was en de vrouw niets deed om Fallyn van haar hond af te halen.
Gelukkig houd Fallyn van variatie en koos ze er deze keer voor om bovenop te gaan ze stond dus boven op het mannetje :D
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Fallyn schreef:inderdaad het ergste was dat Fallyn loops was en de vrouw niets deed om Fallyn van haar hond af te halen.
Gelukkig houd Fallyn van variatie en koos ze er deze keer voor om bovenop te gaan ze stond dus boven op het mannetje :D
:lol: Dat is met recht een geluk bij een ongeluk. :D
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Plaats reactie