Patrick met Gino en ik met Tyson waren al snel aan de beurt in de grote jeugdklasse reuen, eerst allemaal een rondje samen lopen en dan allemaal individueel voor de KM voor de keuring, dan de beslissing wie mocht blijven en wie eruit, daar was eerst wat verwarring rond, KM komt als eerste bij mij en zegt not placed yet, de volgende zegt hij hetzelfde en iedereen dacht dat hij bedoelde dat we de ring mochten verlaten, maar een allerte man langs de ring zegt neen je moet terug de ring in je mag blijven, zelfs de ringcommissaris moest aan de KM gaan vragen wat hij bedoelde en inderdaad ik mocht met Tyson terug was geselecteerd, ik natuurlijk heel blij
Clever (Smallville's Empress Charming Boy) werd 3 de geplaatst in de openklasse reuen
Chayenne (Smallville's Empress Can It Be Love) werd 4 de in de openklasse teven
Bladde (Sretlaw Silver Blade) werd 2 de in de openklasse reuen en kreeg het VDH-CHA res
Om 15 u 15 gingen we dus voldaan terug richting Kerkrade, onderweg hebben we alle weersomstandigheden meegemaakt hevige regenbuien, hevige hagelbuien, het was een helseweg terug, om 17 u 45 waren we terug bij Diana en Ramses en moesten wij nog een uurtje rijden voor we terug in België waren, maar het was allemaal de moeite waard geweest, het was een gezellige showdag in Duitsland samen met Diana, Ramses, Patrick, Jan en Ineke