Wat kan het toch een kwal zijn

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
renate
Speurneus
Speurneus

Wat kan het toch een kwal zijn

Ongelezen bericht door renate »

Basco lag net heel lief Ghost zijn oren te wassen en ineens begint hij in Ghost zijn nek te bijten. Nou is Ghost een grote sul en vind alles best wat die kleine doet.
Daarna gaat Basco rustig naast Ghost liggen, dan denk je dus dat het wel klaar is, gaat hij inees heel hard naar Ghost blaffen :shock:
Ghost die kijkt hem dan aan als of hij gek is geworden :D
Staat meneertje op loopt terug naar Ghost en gaat naast hem liggen om hem in zijn bek te bijten :?
Af en toe is het echt een kwal ons kleine zwarte monster.
Arme Ghostje word gewoon geterroriseerd hier in huis :cry:

En nu liggen ze weer naast elkaar te slapen :verliefd1:
Echt jut en jul :lol:
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Ken je het duitse spreekwoord? "Was sich liebt das neckt sich" :D
renate
Speurneus
Speurneus

:lol: dat is hier wel van toepassing ja :lol:
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Wat een gekkerd is het :D
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

:D :D Hier momenteel ook een grote kwal, zal wel aan t weer liggen..
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

:D boefjes zijn het
lief dat Ghost dat allemaal maar pikt :verliefd1:
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
renate
Speurneus
Speurneus

@Els het is ook wel echt honden weer dus wie weet ligt het inderdaad daar aan :D

@Esmoezie ja Ghost is een grote goedzak die vind alles goed wat die kleine doet, van andere honden kan hij dat niet hebben die moeten rustig zijn bij hem, het is ook zo een gekkie :verliefd1:

Net waren ze weer tegen elkaar bezig, het leek net of ze aan het vechten zo een geluid kwam eruit :shock:
maar nee de mannen waren tegen elkaar aan het grommen en blaffen en ondertussen namen ze de speelhouding tegen elkaar aan :D
daarna was het tijd voor een krachtmeting, beide op de achterpoten en tegen elkaar omhoog gaan staan.
En toen was het tijd voor de dolle 5 dus beide mannen de tuin in en rennen maar :lol: Daar gingen ze allebei, kont laag, haren omhoog, en racen maar :lol:

Het makkelijke met jut en jul is dat ze zoveel streken uithalen dat je bijna niet chagrijnig kan zijn hier in huis, hun gaan zo de clowns uithangen dat je wel moet lachen :braaf:
esmoezie
Speurneus
Speurneus

:D heerlijk toch, geniet ervan. Al die interactie lijkt me prachtig :)

Ik denk dat, als ik hier nog een reu in huis zou nemen, het hetzelfde zou verlopen. Een hoop uitdagen, krachtmetingen en zot gedrag :D
Ik denk wel eens over een 2e hond, maar denk dat het dan toch maar een teefje moet worden. Daar kan ie zo heerlijk (liggend) mee tuttelen :verliefd1:
groetjes Juliette

renate
Speurneus
Speurneus

ja het is echt genieten wanneer ze met zijn 2en bezig zijn, of het nou knuffelen is of samen kwallen het blijft heerlijk.

Leuk dat je ook weleens aan een 2e hond denkt. Ik weet 1 ding zeker en dat is dat we voortaan altijd voor 2 gaan dat vinden wij dubbel genieten :D
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Kunnen ze ook wel knuffelen ja? Die 2 mannen met elkaar? :verliefd1:
Ik denk idd wel eens over een 2e, maar we zijn er nog niet aan toe. Eerst moet Keo nog wat meer opgevoed worden en rust in zijn kont krijgen. Maar als ik hem met zijn vriendinnetjes op het terras zie liggen, na een flinke wandeling, en ze liggen wat te stoeien, rollen en elkaar af te lebberen, dan is dat zo genieten. Dan gun ik hem wel wat honds gezelschap.
Eerst nog wat van zijn apenstreken afleren, want hij moet immers wel als goed voorbeeld dienen :D
groetjes Juliette

renate
Speurneus
Speurneus

ze kunnen ook wel knuffelen ja samen :D
Soms ligt Basco bij mij te slapen op schoot en word hij wakker omdat ghost op de bank komt liggen en dan staat hij op en gaat helemaal tegen Ghost aan liggen om verder te slapen :verliefd1:

het is inderdaad goed om Keo eerst volwassen te laten worden. Wij hadden eigenlijk te snel een 2de hond genomen en dat was in het begin flink aanpoten omdat Ghost eigenlijk nog helemaal niet goed opgevoed was maar uiteindelijk is alles goed gekomen. Maar 1 ding weet ik wel de volgende keer wachten we wat langer met een 2de hond :wink:

Het is inderdaad heerlijk om 2 honden samen te zien. keo heeft in ieder geval zijn vriendinnetjes om lekker mee te knuffelen en spelen en wie weet heeft hij er over een tijdje dan wel een klein zusje bij als de tijd er is :D
Plaats reactie