Pandora schreef:Gefeliciteerd!
En dat Brammie lief, leuk en mooi is dat wist ik al lang. Hij heeft niet voor niets een fanclub van zowel honden als baasjes
yeh, een Bramfanclub
@Netty: Ik heb z'n meetlatje een paar keer voorbij zien komen. Balen als je daardoor zg krijgt, ondanks dat alles zo mooi in verhouding is
Dank jullie wel voor alle reacties. Ook Bram is daar ook blij mee
Gefeliciteerd Bram hij ziet er ook prima uit hoor!!
Bonus kreeg een ZG omdat hij 1 welgetelde cm te groot was, hij werd zelfs opgemeten. Staat ook erg expleciet in zijn keurverslag. Verders een super keurverslag. Ach ja volgende keer beter liever een lab met beenlengte dan een worst op pootjes
Pandora schreef:Gefeliciteerd!
En dat Brammie lief, leuk en mooi is dat wist ik al lang. Hij heeft niet voor niets een fanclub van zowel honden als baasjes
yeh, een Bramfanclub
@Netty: Ik heb z'n meetlatje een paar keer voorbij zien komen. Balen als je daardoor zg krijgt, ondanks dat alles zo mooi in verhouding is
Dank jullie wel voor alle reacties. Ook Bram is daar ook blij mee
dat is idd de reden dat hij die zg kreeg. en wat Toos al zei: liever eentje met beenlengte dat een worst op pootjes.
Zondag wordt ook vast weer een gezellige dag. Hopelijk zit het weer een beetje mee. Alvast heel veel succes daar. Wordt volgens mij een lekkere drukke labjesdag.