bos

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Fallyn

bos

Ongelezen bericht door Fallyn »

Pff af en toe is fallyn mij toch een geval, gister gezellig met haar naar het meer gewandeld wat hier zo'n 15 min. lopen vandaan ligt dat meer moet je net weten te vinden en er komt geen hond (ook geen baas) kan ik haar dus lekker loslaten.

Eerst probeert ze de planten die in de vijver liggen aan wal te trekken, daarna komt ze met een vis aanzetten nee dat vond ik ook niet leuk.
Toen dacht ze misschien vind het baasje een boom dan leuk en probeert ze een boom met wortel en al uit de grond te trekken nee dat vond ik ook niet leuk.
Komt ze op een gegeven moment met een boom aanzetten die zeker langer was dan 1.80 (hij kwam boven mijn broertje uit) en slepen dat ze deed wij moesten wel lachen zo'n klein hondje met zo'n boompje :D
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

:D genieten he om zo te kijken naar je bezige, ondernemende hondje :verliefd1:
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Fallyn

Ik vind het heerlijk ben er gister zo'n 1,5 uur mee bezig geweest we zijn om half 7 aangelopen en om half 9 was ik pas weer thuis mocht ze om 10 uur weer gaan wandelen :D
renate
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door renate »

:D dat moet een leuk gezicht zijn geweest toen Fallyn die boom meenam :D
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Ze weet zich in elk geval goed te vermaken! :D :lol:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Lekker in actie tijdens het wandelen :D
Fallyn

Het was inderdaad een geweldig gezicht, vandaag is ze bij een man op de scootmobiel gesprongen, die man was op z'n scootmobiel aan het wandelen met zijn 2 honden in het bos.
En die honden gingen 1 voor 1 op het plateau zitten waar de voeten op staan toen dacht fallyn hé dat kan ik ook en die dame blijft nog zitten ook nog :D
Plaats reactie