Lex en Max kussen

Vragen over de verzorging van je Labrador? Plaats ze hier.
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Lex en Max kussen

Ongelezen bericht door royenmarjolein »

Hallo labjesvrienden,

Ik ben eens het kijken naar een kussen voor Max. Nu heb ik op het forum diverse mensen gezien met een kussen van Lex en Max. Hierover heb ik enkele vragen:

Hoe zijn deze kussens kwalitatief?
Als ik op de website kijk van een aanbieder (http://www.winkelvoordieren.nl/lex-max- ... ander.html" onclick="window.open(this.href);return false;) zie ik dat je de maat moet kiezen en een kleur. Welke maat is aan te raden voor een labrador?
Als je losse hoes kiest, kost dit dan echt 59 euro?
Moeten wij dan de optie compleet kiezen zodat we een hoes en een kussen krijgen? Of krijg je dan twee hoezen?

Alvast bedankt voor de hulp.

Groetjes Roy
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

Ik heb een Lex&Max kussen, maar heb het cadeau gekregen, dus weet niets van de kosten.
Wel dat het van goede kwaliteit is! Keo heeft hetzelfde kussen met hoes al sinds klein pupje. Alleen heeft mijn moeder er een keer een nieuwe rits in moeten zetten. Maar Keo sleepte ook nogal met het kussen als pup.
Ik heb niet zo lang geleden een stoffen mand gekocht en hier zit al een gat in. Het kussen van Lex&Max is dus sterker.
Maar goed, het blijft stof, dus kapot te krijgen...
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
astrid schilder

Ongelezen bericht door astrid schilder »

He, grappig, ik heb er ook een kussen van (nou ja Bono dus) en het bevalt prima. De hoes is wasbaar en dat is ook al aardig wat keren gebeurd en de kleur blijft goed. Ook is de hoes goed te stofzuigen. Het kussen wordt wat opgeschud en buiten gelegd en het geheel is weer als nieuw. Ik heb alles in een keer gekocht, dat kon ook niet anders hoor. Binnenkussen met hoes, bij Intratuin als ik het goed heb.
Heb even op je site gekeken, maar het kussen van Bono is wel dunner. De maat is 1.20 bij 80 denk ik. Ik zou nu persoonlijk wel voor een grotere gaan.
Succes met beslissen en kopen!
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

het lijkt mij logisch dat je bij een complete set een kussen met hoes krijgt, maar waarom mail/bel je niet even naar dat bedrijf om dat te vragen, ook over die hoesprijs?
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Dankjewel voor de antwoorden.

@sbientje: De reden dat ik het hier ook vroeg was om de ervaringen te bekijken van anderen. Dit gezien de kostprijs.
Jennessee

Ongelezen bericht door Jennessee »

Diesel heeft ook een kussen van Lex en Max, en die bevalt prima! Alleen hebben wij hem heel simpel bij wehkamp vandaan en was hij 29.95. Diesel heeft hem al vanaf dag 1 en is nu 8 maanden en slaapt er nog steeds prinsheerlijk op :verliefd1:
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Vriendin van ons heeft ook zo'n kussen, en een losse hoes kost inderdaad 59 euro daar had ze het pas over..
Marieke
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marieke »

Zit ernstig in twijfel over zo'n kussen.. Niet omdat Quincy nog niet genoeg plekjes heeft.. Maar omdat madame het lieft zo zacht mogelijk ligt... Die Royal fur lijkt me wel wat voor in haar mand...
Groetjes Marieke en een pootje van Quincy en Noortje

:blondpootje: Quincy
:zwartpootje: Noortje
royenmarjolein
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ik ben erg tevreden over zijn kussen. Wij hebben de maxima geloof ik (uit de boxbed serie). Deze is lekker dik voor de zwaardere muppen. Zelfs als ik (Roy) met mijn 70 kilo erop zit, raak ik de grond niet.

PS: Max ligt er nu ook lekker.

Afbeelding
Plaats reactie