Lex en Max kussen
-
- Hele grote hondenneus
Lex en Max kussen
Hallo labjesvrienden,
Ik ben eens het kijken naar een kussen voor Max. Nu heb ik op het forum diverse mensen gezien met een kussen van Lex en Max. Hierover heb ik enkele vragen:
Hoe zijn deze kussens kwalitatief?
Als ik op de website kijk van een aanbieder (http://www.winkelvoordieren.nl/lex-max- ... ander.html" onclick="window.open(this.href);return false;) zie ik dat je de maat moet kiezen en een kleur. Welke maat is aan te raden voor een labrador?
Als je losse hoes kiest, kost dit dan echt 59 euro?
Moeten wij dan de optie compleet kiezen zodat we een hoes en een kussen krijgen? Of krijg je dan twee hoezen?
Alvast bedankt voor de hulp.
Groetjes Roy
Ik ben eens het kijken naar een kussen voor Max. Nu heb ik op het forum diverse mensen gezien met een kussen van Lex en Max. Hierover heb ik enkele vragen:
Hoe zijn deze kussens kwalitatief?
Als ik op de website kijk van een aanbieder (http://www.winkelvoordieren.nl/lex-max- ... ander.html" onclick="window.open(this.href);return false;) zie ik dat je de maat moet kiezen en een kleur. Welke maat is aan te raden voor een labrador?
Als je losse hoes kiest, kost dit dan echt 59 euro?
Moeten wij dan de optie compleet kiezen zodat we een hoes en een kussen krijgen? Of krijg je dan twee hoezen?
Alvast bedankt voor de hulp.
Groetjes Roy
Groetjes, Roy en Marjolein en een pootje van Max en Bob.
-
- Speurneus
Ik heb een Lex&Max kussen, maar heb het cadeau gekregen, dus weet niets van de kosten.
Wel dat het van goede kwaliteit is! Keo heeft hetzelfde kussen met hoes al sinds klein pupje. Alleen heeft mijn moeder er een keer een nieuwe rits in moeten zetten. Maar Keo sleepte ook nogal met het kussen als pup.
Ik heb niet zo lang geleden een stoffen mand gekocht en hier zit al een gat in. Het kussen van Lex&Max is dus sterker.
Maar goed, het blijft stof, dus kapot te krijgen...
Wel dat het van goede kwaliteit is! Keo heeft hetzelfde kussen met hoes al sinds klein pupje. Alleen heeft mijn moeder er een keer een nieuwe rits in moeten zetten. Maar Keo sleepte ook nogal met het kussen als pup.
Ik heb niet zo lang geleden een stoffen mand gekocht en hier zit al een gat in. Het kussen van Lex&Max is dus sterker.
Maar goed, het blijft stof, dus kapot te krijgen...
groetjes Juliette
Keo 26-03-2009
Harvey 30-07-2015

He, grappig, ik heb er ook een kussen van (nou ja Bono dus) en het bevalt prima. De hoes is wasbaar en dat is ook al aardig wat keren gebeurd en de kleur blijft goed. Ook is de hoes goed te stofzuigen. Het kussen wordt wat opgeschud en buiten gelegd en het geheel is weer als nieuw. Ik heb alles in een keer gekocht, dat kon ook niet anders hoor. Binnenkussen met hoes, bij Intratuin als ik het goed heb.
Heb even op je site gekeken, maar het kussen van Bono is wel dunner. De maat is 1.20 bij 80 denk ik. Ik zou nu persoonlijk wel voor een grotere gaan.
Succes met beslissen en kopen!
Heb even op je site gekeken, maar het kussen van Bono is wel dunner. De maat is 1.20 bij 80 denk ik. Ik zou nu persoonlijk wel voor een grotere gaan.
Succes met beslissen en kopen!
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Hele grote hondenneus
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Hele grote hondenneus