Dat is leuk, misschien lopen we elkaar -bij de afsluiting?- misschien nog tegen het lijf! Maar jullie zitten vast bij de A's neem ik aan? Of ga je nog een keer voor B?
Ik zal al blij zijn als ik met hele lage punten aan een C kan komen........... Of niet helemaal af ga met mijn jonkie.
We lopen elkaar zeker tegen het lijf, we gaan wel een bakkie doen
Wij doen gewoon de B hoor! De A is echt nog veel te hoog gegrepen voor ons Eerst nog maar eens wat MAPs en workingtesten doen op B niveau
Met lage punten de C... ... je hebt er toch eentje van Dutch Trackerdogs? Die kunnen wel een beetje meer aan hoor! Zo moeilijk is die C ook weer niet
Tsja, ze kan ook nog aardig de kont tegen de krib gooien. En als ik dan ook peu de veu ben.......... gaan we elkaar misschien negatief beïnvloeden.
En ze is een slimme meid, soms te slim voor mooi Maar we proberen het gewoon. Moet toch een keer de eerste keer zijn he?
En een bakkie koffie is nooit weg, even gezellig tussen de stress.
In Blijswijk kan ik misschien wel stiekum even mee kijken. Ik ben daar helper en sta bij het overwater om de eenden aan te pakken zodat ze naar de overkant kunnen. Dus wellicht zie ik jullie daar. Ik ben alleen bang dat ik niet veel tijd heb om de honden daar daadwerkelijk aan het werk te zien.
Lotte schreef:In Blijswijk kan ik misschien wel stiekum even mee kijken. Ik ben daar helper en sta bij het overwater om de eenden aan te pakken zodat ze naar de overkant kunnen. Dus wellicht zie ik jullie daar. Ik ben alleen bang dat ik niet veel tijd heb om de honden daar daadwerkelijk aan het werk te zien.
Lina gaat niet overwater. Ik doe alleen de C onderdelen. Dat lijkt me al stressvol genoeg.
Maar misschien zie je ons evengoed wel rondlopen.............
Las het te laat. Wilde gaan kijken maar de persoon waar ik oa ook voor ging hield ermee op. Een Nul voor kort apport, Helaas en met die regen dacht ze..kan net zo goed naar huis gaan.
Dus ben ook niet naar Bleiswijk gegaan.
En.. hoe ging het?
Groetjes Tilly
Pootje van Gina & Akka
*Er is op de wereld geen betere psychiatrie, dan een hond die je gezicht aflikt*