eind augustus opnieuw pups?
- miranda
- Hele grote hondenneus
kop op Gaia!!!
Lekker van je puppels genieten hoor!!
Lekker van je puppels genieten hoor!!
:blondpootje:Desie (Mayority's irristible desires)16-10-1997 r.ip. 28-02-2009
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018
Bowie 16-04-2017
:blondpootje:July (joking jewel out of mids)13-07-2001 r.i.p.13-10-2010
:blondpootje:Iris ( be my irrisstible Iris out of mids) 11-01-2003 r.i.p 25-05-2016
:blondpootje:Robin (nickel and dimes girl power) 07-09-2007 rip 10-04-2018

-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer:
Ons meiske voelt zich vandaag weer iets beter
ze heeft nog wel verhoging maar het is gelukkig minder hoog dan gisteren.
Het eten gaat ook weer iets gretiger, alhoewel ze nog niet aanvalt op haar eten net als anders. Maar het gaat de goede kant op.
Ben gistermiddag wel ontzettend geschrokken van haar, we waren nl buiten en opeens begon ze ontzettend te strompelen. Waardoor? ik kon niets ontdekken, dus eerst maar even in de werpkist laten liggen.
Een kwartiertje later weer uit de werpkist gehaald en toen was er niets meer aan de hand.
Trokken de hechtingen in haar buik? "Joost mag het weten" zoals ze hier vaak zeggen.
De pups doen het hartstikke goed, ze groeien lekker en zijn superlief
Ze hebben lekker gevulde buikjes
als mijn mannen 's avonds thuiskomen zeggen ze allemaal wat zijn ze groot geworden
dus niet alleen de weegschaal geeft het aan. 

Het eten gaat ook weer iets gretiger, alhoewel ze nog niet aanvalt op haar eten net als anders. Maar het gaat de goede kant op.
Ben gistermiddag wel ontzettend geschrokken van haar, we waren nl buiten en opeens begon ze ontzettend te strompelen. Waardoor? ik kon niets ontdekken, dus eerst maar even in de werpkist laten liggen.
Een kwartiertje later weer uit de werpkist gehaald en toen was er niets meer aan de hand.
Trokken de hechtingen in haar buik? "Joost mag het weten" zoals ze hier vaak zeggen.
De pups doen het hartstikke goed, ze groeien lekker en zijn superlief

Ze hebben lekker gevulde buikjes

-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer:
-
- Hele grote hondenneus
- Contacteer:
Het gaat vandaag weer iets beter met haar temperatuur gelukkig
De buikwond ziet er mooi en rustig uit gelukkig.
Wel heeft ze een open wondje op de achterkant van haar rechterborstje bij de achterpoten zag ik vanmorgen ineens, daarom vandaag goed gespoeld met gekookt water om zo de wond schoon te houden.
Volgens Martijn moet het nu van binnen uit genezen en zo weer dicht gaan. Toch makkelijk dat er een dokter hier thuis woont
De pups groeien lekker door, de zwaarste was vanmorgen 619 gram, zij was bij de geboorte 324 gram.
Bijna verdubbeld dus
Ze komen er wel! Als ze over een paar weken vlees mogen hebben zal het helemaal snel gaan.
Jullie knuffels voor Gaia heeft ze maar al te graag aanvaard
het is zelf ook zo'n knuffel
ik blijf bezig met haar te kroelen:)
Vanmiddag even in alle rust bij moeder en kids in de bak gelegen
Dat was zo heerlijk knus die kleine zuipertjes
bezig te zien.

De buikwond ziet er mooi en rustig uit gelukkig.
Wel heeft ze een open wondje op de achterkant van haar rechterborstje bij de achterpoten zag ik vanmorgen ineens, daarom vandaag goed gespoeld met gekookt water om zo de wond schoon te houden.
Volgens Martijn moet het nu van binnen uit genezen en zo weer dicht gaan. Toch makkelijk dat er een dokter hier thuis woont

De pups groeien lekker door, de zwaarste was vanmorgen 619 gram, zij was bij de geboorte 324 gram.
Bijna verdubbeld dus

Jullie knuffels voor Gaia heeft ze maar al te graag aanvaard

Vanmiddag even in alle rust bij moeder en kids in de bak gelegen

-
- Speurneus
wat fijn dat gaia weer opknapt,idd wel handig een dokter in da house
ik denk dat als ik een werpkist vol pups en een tevreden mama zou hebben ik de hele dag er bij zou zitten en niks meer deed
geniet er van,maar dat doe je al had ik begrepen

ik denk dat als ik een werpkist vol pups en een tevreden mama zou hebben ik de hele dag er bij zou zitten en niks meer deed

geniet er van,maar dat doe je al had ik begrepen