Mand/kussen
Mand/kussen
Noa is nu ruim 9,5 maand en slaapt al een tijd buiten de bench op een dun matje. Hij heeft nooit iets gesloopt en langzaam vinden we het tijd dat er voor hem een lekkere comfortabele mand/kussen/zak komt.
Waarop slaapt jullie hond en waar heb je hem vandaan gehaald?
Alvast bedankt!
Waarop slaapt jullie hond en waar heb je hem vandaan gehaald?
Alvast bedankt!
-
- Hele grote hondenneus
Wij hebben ervoor gekozen om een mand te nemen, de reden hiervan is als hij lekker vies en/of nat is en tegen de muur aan ligt kun je die lekker soppen
Voor heen had hij een plastic mand en na onze verjaardag (we zijn 2 dagen na elkaar jarig) heb ik een mand gekregen, waar hij gebruik van mag maken

Voor heen had hij een plastic mand en na onze verjaardag (we zijn 2 dagen na elkaar jarig) heb ik een mand gekregen, waar hij gebruik van mag maken

Groetjes van Suzanne en een lik van Quasar
-
- Hele grote hondenneus
Ik heb destijds voor Sjakie een doggybag gekocht. (van Fatboy). Nu heb ik hem vorige week weer tevoorschijn gehaald voor Leentje. En ze vindt het heerlijk!! Ze kan lekker een kuiltje maken in de doggybag, en haar koppie ligt dan meestal wat hoger. Sjakie lag altijd precies zo, dus het zal vast lekker liggen voor een hond.
Nadeel is dat ze redelijk aan de prijs zijn, maar via de ING, met rentepunten, kon ik hem voor de helft van de prijs aanschaffen, en het is het geld meer dan waard geweest!!
Nadeel is dat ze redelijk aan de prijs zijn, maar via de ING, met rentepunten, kon ik hem voor de helft van de prijs aanschaffen, en het is het geld meer dan waard geweest!!
-
- Middelgrote hondenneus
-
- Kleine hondenneus
michelle schreef:fleur heeft een mand van jolly paws is echt een super mand![]()
ze hebben een mooie website zeker de moeite waard om te bekijken.
deze mand is ook zeer goed schoon te houden omdat hij van kunstleer is.
Enzo heeft er ook 1 en inderdaad een hele mooie mand en heeeel makkelijk schoon te houden ! Zeker in vergelijking met de Rogz4Dogz mand die hij eerst had !
Niets, maar dan ook niets, komt vrolijker op je afgelopen dan een kletsnatte lab met baggerpootjes !
-
- Speurneus
Hier een rogz for dogz mand en nu een kussen van lex en max.
De laatste vind ik vooral erg mooi en hondje lief ligt er heelijk op!
Ze hebben voor de winter nu ook Royal Fur ligzak uitvoering... geweldig!
Alle hoezen kun je wassen, binnenkussens zijn ook los te bestellen en zijn NIET gevuld met die ellendige EPS bolletjes.. want die maken voor de mijne teveel lawaai.
Ik ga hierna denk ik een combi doen... mdf zelf gemaakt met een Lex en Max kussen erin.
De laatste vind ik vooral erg mooi en hondje lief ligt er heelijk op!
Ze hebben voor de winter nu ook Royal Fur ligzak uitvoering... geweldig!
Alle hoezen kun je wassen, binnenkussens zijn ook los te bestellen en zijn NIET gevuld met die ellendige EPS bolletjes.. want die maken voor de mijne teveel lawaai.
Ik ga hierna denk ik een combi doen... mdf zelf gemaakt met een Lex en Max kussen erin.
-
- Hele grote hondenneus
Dizzy heeft er ook 1 (met speciaal matras). Wij zijn er zeer tevreden over! Inderdaad makkelijk in onderhoud en ze vindt het erg lekker liggen!miran&joost schreef:michelle schreef:fleur heeft een mand van jolly paws is echt een super mand![]()
Enzo heeft er ook 1 en inderdaad een hele mooie mand en heeeel makkelijk schoon te houden ! Zeker in vergelijking met de Rogz4Dogz mand die hij eerst had !

Yana heeft er ook een van Jolly Paws, perfect. Erg goed schoon te maken, ook toen ze haar halve mand had ondergekotst.liesjeb schreef:Dizzy heeft er ook 1 (met speciaal matras). Wij zijn er zeer tevreden over! Inderdaad makkelijk in onderhoud en ze vindt het erg lekker liggen!miran&joost schreef:michelle schreef:fleur heeft een mand van jolly paws is echt een super mand![]()
-
- Middelgrote hondenneus
Wij hebben exact dezelfde mand voor Jayla en ze vind het heerlijk om daar in te liggen!Quasar schreef:Wij hebben ervoor gekozen om een mand te nemen, de reden hiervan is als hij lekker vies en/of nat is en tegen de muur aan ligt kun je die lekker soppen![]()
Voor heen had hij een plastic mand en na onze verjaardag (we zijn 2 dagen na elkaar jarig) heb ik een mand gekregen, waar hij gebruik van mag maken![]()