Verwacht u nou echt mevrouw........

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Tuurlijk praten ze terug.............. als je maar goed kijkt en luisterd. :D Ze zijn heel bedreven in het reageren op ons gepraat. 8) En herkennen veel meer woorden dan wij wel eens denken. :twisted:

Voorbijgangers herkennen die hondenpraat niet, maar wij wel toch? :mrgreen:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
kristies
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door kristies »

ik voel me altijd wel staan als ik tegen Chester zeg;" doe maar even poepen hoor.. " meestal doet hij dat nl op commando 8) en als we het honden-uitlaatgebied verlaten heb ik liever dat hij eerst even poept.. maar ja daar heb ik al wel regelmatig rare blikken van gekregen
wobbetje

Ongelezen bericht door wobbetje »

Ik doe dat ook hoor.... en ik ben er van overtuigd dat ze er meer van begrijpen dan wij denken. Ik kan zelfs aan bepaalde gezichtsuitdrukkingen (ja..... die hébben ze écht hoor , Labjes) wat hij bedoelt..... :oops: Wobbe kijkt mij altijd recht in de ogen, ongelooflijk, dat valt zelfs andere mensen op. Wij hebben echt een band hoor.... :D Ben ik nu écht gek ?
Nee toch.....

Groetjes
Fallyn

Ongelezen bericht door Fallyn »

Ik vertel ook altijd hele verhalen, maar begrijpen doet ze het hoor ik zeg nooit kom maar altijd Fallyn kom eens uit de tuin, of kom eens van de weg af, waarom trek jij enz.
Laatst bij een ijsje eten waren ze mij ook aan het uitlachen ach ja ik kan wel gezellig tegen mijn grootste vriend praten :D
Zootje

Ongelezen bericht door Zootje »

Wij kletsen ook altijd met Ziva en zij reageert er echt wel op! Als je maar de juiste intonatie gebruikt ;) Lichamelijke reacties natuurlijk wel, enthousiast springen en kwispelen enzo!

Wij worden ook regelmatig aangekeken maar ja laat ze maar lekker :P
(ze kijken ons ook vaak aan omdat Ziva dan een ijsje krijgt, of mee gaat kanoën zoals in Frankrijk :) )
milo
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door milo »

Hele verhalen! Communicatie is communicatie, de hond pikt de positieve energie ervan toch op, ongeacht de taalbarriere :)
:zwartpootje:Afbeelding:zwartpootje:
Plaats reactie