Wie kan mij zijn ervaringen met mij delen m.b.t. jachttraining in de omgeving Dordrecht.
Als bij ons de jonge lab in huis komt wil ik z.s.m. beginnen met de jachttraining. Maar waar en bij wie??
Als jij hiermee ervaring hebt opgedaan in de omgeving Dordrecht dan hoor ik graag van je.
Ervaring Jachttraining omgeving Dordrecht
-
Lupos
- Speurneus

- Contacteer:
Dan zou ik absoluut bij cerbelgundogs aankloppen. (Marianne van Soest) Ze zit in jouw regio en daarnaast geeft ze les in omgeving Gorinchem, hank/dussen, waalwijk, raamsdonksveer. Je zit elke week ergens anders maar het is (wat mij betreft) meer dan de moeite waard. Voor mij is het een uurtje rijden wat ik er graag voor over heb. Voor jou is het al een stukje dichterbij. Zij begeleid ook pupjes. En, als ik je een tip mag geven, neem met je jonge hond bij voorkeur priv'e training tot hij of zij wat ouder is, zodat ze geen verkeerde gedragingen van andere puppen overnemen. Ik heb dit ook het eerste jaar gedaan en tot op heden nog geen seconde spijt van gehad! In elk geval alvast heel erg veel plezier!!!

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
-
peterwalraven