Beterschap
Heel veel bultjes/uitslag op de buik + grotere bulten?!!?
-
Zootje
Lijkt me sterk want ik ben pas sinds deze week fulltime aan de slag... En we kwamen net van vakantie en dergelijke (heel veel gezwommen, dat kon ook de reden zijn)..laika schreef:lees nu net dat je ook meer werkt(domme vraag misschien) zouden het geen stres bultjes kunnen zijn??
Nog steeds ben ik niet gerust op de grote bulten die ze 2 onder haar oksel heeft en op haar buik/zij ook wat... Dat zijn geen jeugdpuistjes net als die op haar buikje die gelig zijn....
We kijken het eventjes aan en als het niet snel weg is zijn we weer terug bij de DA
-
Zootje
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

-
Zootje
We zijn nu al weer even verder.. De kleine bultjes zijn redelijk weggetrokken en wondjes geworden met korstjes ofzo.. Maar die grotere zitten er nog steeds en we vinden er steeds meer... Dit vinden we echt heel verontrustend..
Maandag maar weer naar de DA...
Ze is ook behoorlijk dun (sinds sterilisatie gewoon afgevallen..) iedereen zegt dat en ziet dat..
22-07 zijn we voor vaccinatie geweest toen woog ze nog 22.9
08-09 woog ze nog maar 22.4
In 3 weken tijd een halve kilo kwijt?!
Ze heeft ook echt enorm veel vel over...
Heel rustig, slaapt veel en behoorlijk sloom.. Eten doet ze wel geweldig en ze geniet daar ook echt van hoor dus dat is geen probleem.. Ze wil ook gewoon nog mee wandelen enzo...
Iemand misschien een idee??! Of tips ofzo..
Maandag maar weer naar de DA...
Ze is ook behoorlijk dun (sinds sterilisatie gewoon afgevallen..) iedereen zegt dat en ziet dat..
22-07 zijn we voor vaccinatie geweest toen woog ze nog 22.9
08-09 woog ze nog maar 22.4
In 3 weken tijd een halve kilo kwijt?!
Ze heeft ook echt enorm veel vel over...
Heel rustig, slaapt veel en behoorlijk sloom.. Eten doet ze wel geweldig en ze geniet daar ook echt van hoor dus dat is geen probleem.. Ze wil ook gewoon nog mee wandelen enzo...
Iemand misschien een idee??! Of tips ofzo..
-
esmoezie
- Speurneus

over de bultjes kan ik niet veel zinnigs zeggen
misschien nog een keer terug naar de DA?
wat betreft haar gewicht... Keo wisselt ook makkelijk een halve kilo, dus daar zou ik me niet teveel zorgen om maken
ik weeg hem iedere maand en hij blijft zo tussen de 31 en 32 schommelen
en de ene dag kan hij er magerder uitzien als de andere
wat betreft haar gewicht... Keo wisselt ook makkelijk een halve kilo, dus daar zou ik me niet teveel zorgen om maken
groetjes Juliette
Keo 26-03-2009
Harvey 30-07-2015
-
sbientje
- Speurneus

- Contacteer:
een keertje plassen kan al een halve kilo schelenesmoezie schreef:over de bultjes kan ik niet veel zinnigs zeggen
ik zou me om die halve kilo dus ook neit druk maken, maar als ze echt mager wordt zou ik sowieso even terug naar de dierenarts gaan
-
Zootje
Zo zijn nu weer een paar keer terug geweest voor de bultjes...
2 weken geleden, heeft ze antibiotica gekregen voor de bulten, en het is nu echt heel erg verminderd... Maar de dierenarts vond het nog steeds heel erg, dus nu weer een prik gegeven en als het nu niet minder wordt moeten we allergietest of biopt doen...
Ziva helemaal in paniek bij de DA joh, trillen, hijgen en wegrennen voor de DA.. Zelfs koekjes wilde ze niet meer
Dat is nieuw voor ons zeg maar gerust.. Maar goed.. Het zit er weer op!
2 weken geleden, heeft ze antibiotica gekregen voor de bulten, en het is nu echt heel erg verminderd... Maar de dierenarts vond het nog steeds heel erg, dus nu weer een prik gegeven en als het nu niet minder wordt moeten we allergietest of biopt doen...
Ziva helemaal in paniek bij de DA joh, trillen, hijgen en wegrennen voor de DA.. Zelfs koekjes wilde ze niet meer
-
Roxy11
- Hele grote hondenneus

Als ze nu zo bang was bij de DA zal ze toch de vorige keer als naar hebben ervaren. Is ze toen geprikt?
Zitten de bultjes alleen op haar buik? Krabt ze er aan?
Wel naar als je niet weet wat het precies is, die onzekerheid.
Hopelijk komen jullie er snel achter met een test.
Zitten de bultjes alleen op haar buik? Krabt ze er aan?
Wel naar als je niet weet wat het precies is, die onzekerheid.
Hopelijk komen jullie er snel achter met een test.
-
Zootje
De vorige keer heeft ze entingen gehad maar dat vond ze niet erg.. Maar de keer daarvoor (jaar geleden) hebben we foto's laten maken voor HD en ED en daar werd nogal ruw gedaan met haar en toen was ze echt doodsbang, en nu moest ze weer op haar rug en daar gaat het fout want dat wil ze niet onder dwang... Dus ja.. Maar overleeft ze wel weer, lekker knuffelen en koekjes geven 
De bultjes zitten alleen op haar onderbuik en in haar liezen helemaal zeg maar.. Foto's van hoe het ongeveer is, staat op de eerste pagina..
De bultjes zitten alleen op haar onderbuik en in haar liezen helemaal zeg maar.. Foto's van hoe het ongeveer is, staat op de eerste pagina..