Yana doet aan zelfbediening

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Jron

Yana doet aan zelfbediening

Ongelezen bericht door Jron »

Mijn vriendin had vandaag de haak van de deur van bijkeuken er vergeten op te zetten. Daar staat namelijk Yana's voer. Vijf minuten later liep mijn vriendin binnen en zag Yana met haar hoofd in de rolbox waar het voer in zit.

Ze heeft de rolbox eigenpotig onder het rek vandaag gekregen en hem ook nog open kunnen maken. Een erg knappe hond, ze heeft voor ongeveer 5 dagen voer in 1 keer naar binnen gewerkt. Een erg methodische lab want ze werkte van voor naar achter, de voorkant was helemaal leeg toen mijn vriendin binnen kwam. Ze heeft nog niet gezeurd om voer.

Ik vraag me alleen af wanneer ik haar weer moet voeren....
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

:hahaha: Slimme rakkers zijn ze als het om eten gaat je kan haar natuurlijk 5 dagen geen voer geven :twisted: maar ja dat gaat waarschijnlijk niet goed komen met Yana gaat ze op zoek naar ander voer :evil: je kan wel de komende 5 dagen wat minder geven :wink:
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Ik zou de hond in ieder geval aan de lijn uitlaten zodat ze niet de kans heeft om te rennen en haar vandaag de hele dag laten vasten. Morgen de helft geven van het voer dat ze normaal krijgt en overmorgen weer gewoon eten geven. Wel in de gaten houden , want de maag zal behoorlijk opgezet zijn.
perelaar
Middelgrote hondenneus
Middelgrote hondenneus

Ongelezen bericht door perelaar »

En een extra voorraad kakzakjes meenemen als je haar uitlaat :)
>> you are entitled to your opinion, however offending you express it <<

:bruinkopje: Harpo (Eyes of the River) °02/10/2008
:bruinkopje: Flora (Eyes of the River) °01/07/2006
Jron

Ongelezen bericht door Jron »

Bedankt voor de tips.

Kakzakjes neem ik niet mee, ik laat Yana buiten de bebouwde kom uit en daar is geen opruimplicht (contact met gemeente gehad waar de losloopgebieden in Roosendaal waren en bleek dat je buiten de bebouwde de hond lost mag laten nemen en er geen opruimplicht is).
Leonie&Werner

Ongelezen bericht door Leonie&Werner »

Yana heeft goed haar best gedaan om deze kans te grijpen. Kya is gelukkig nog niet zo groot dat ze met haar kop de emmer in kan.

Een vriendin vertelde laatst dat ze haar hond eten geet voor de hele dag en dat hij zelf heen loopt als hij honger heeft. Hoeven we met onze Labjes niet te proberen!
Plaats reactie