Indy niet in orde..
-
- Speurneus
- Contacteer:
-
- Speurneus
- Contacteer:
We zijn weer thuis. Het was een lange dag van zorgen en spanning. De MRI duurde langer dan gepland, want ze dachten iets te zien, maar dat bleek uiteindelijk niets te zijn. Vandaar dat ze wat langer de tijd hebben genomen. Dus de voorlopige diagnose is dat er niets is uitgekomen. Komende week wordt het nog bekeken door de andere radiologen en dan krijg ik definitief bericht. De volgende stap die we gaan nemen is een buikoperatie. Er zullen dan biopten genomen gaan worden van darmen, maag en lever. Maar dan wordt het langzaam aan wel beperkt in wat er nog mogelijk is. Zowel de arts al ik beseffen maar al te goed dat of er nu wel of niet wat uitkomt, het waarschijnlijk nog steeds moeilijk zal zijn om een behandelplan te vinden dat zal aanslaan 

We moeten wachten tot volgende week omdat teveel narcose in een te korte tijd veels te veel voor Indy is.Miep schreef:Jeetje Maaike nog steeds geen zekerheid of oplossing arme jij en arme Indy heeft ze wel medicijnen en waarom moeten jullie wachten tot volgende week?? Heel veel sterkte
En eigenlijk zou 4 tot 6 weken met afbouw medicatie nog beter zijn om alles te kunnen achterhalen, maar dan is de kans heel erg groot dat Indy een operatie niet meer aankan.
-
- Speurneus
oh meis toch..
Wat moet dit moeilijk voor je zijn..
Ik realiseer me dat ik niet in jouw schoenen sta en dat wat ik nu ga schrijven erg hard over kan komen, maar ik bedoel het niet hard
maar als de behandelopties sowieso erg beperkt zijn, zou je je meisje dan nog wel zo'n operatie aan moeten doen? 
Ik weet dat het helemaal niet aan mij is en dat het altijd anders is als het om je eigen hondje gaat en je wilt natuurlijk alles uit de kast halen om haar te helpen... en dat siert je ook..
Dit zijn zulke moeilijke dingen..
Heel veel sterkte Maaike! Een hele dikke knuffel voor jullie

Ik realiseer me dat ik niet in jouw schoenen sta en dat wat ik nu ga schrijven erg hard over kan komen, maar ik bedoel het niet hard

Ik weet dat het helemaal niet aan mij is en dat het altijd anders is als het om je eigen hondje gaat en je wilt natuurlijk alles uit de kast halen om haar te helpen... en dat siert je ook..
Dit zijn zulke moeilijke dingen..

Heel veel sterkte Maaike! Een hele dikke knuffel voor jullie

Tamara,
Danouk en
Sanna
In loving memory
Terra

Terra (Terra Broekzicht) - 8 februari 2001 (overleden 6 januari 2014)
Danouk (Idanouk of Lucifers Delight) - 28 maart 2009
Sanna (Drisana von der Haler Heide) - 10 februari 2014

In loving memory

-
- Speurneus
-
- Speurneus
Jeetje!! Raar toch dat ze niks vinden als ze toch steeds zo ziek is! Vreselijk om niet te weten wat er aan de hand is.
Heel veel sterkte maar weer! Dikke knuffel!!
Heel veel sterkte maar weer! Dikke knuffel!!

Groetjes Mariska en een lebber van Izzie en Shiva
Lola ( Kink's Lola van de witte hoeve's hof ) 7-3-1998 - 14-7-2008
Izzie ( Mayberry's Dream Curious Isabel) 4-2-2009
Bull terriër : Shiva 3-8-2010

Bull terriër : Shiva 3-8-2010