Ik ben zo trots op mijn bibaatje!!
-
Marinka
- Kleine hondenneus

Ik ben zo trots op mijn bibaatje!!
Zaterdagavond een feestje gehad, biertjes gedronken maar een beetje te veel. Zondagochtend vroeg uit de veren, dit ging natuurlijk niet zo snel als normaal want ik voelde mij na een kortere nacht en te veel biertjes behoorlijk brak. Ziba had daar natuurlijk geen boodschap aan zij stond al klaar om naar de jachttraining te gaan. Die ochtend kwamen er niet zo veel woorden over mijn lippen en dat terwijl praten toch wel een hobby is. Wij naar de trainingslocatie, we hadden eigenlijk de hele zomer niets gedaan en dit was weer de eerste les na het reces. Ik was erg benieuwd hoe het zou gaan. Ziba moest als eerste over water om een apport aan de overkant op te halen en weer terug te zwemmen. Dit alles zonder klieren! Met toch wel wat spanning zette ik haar in, uit mijn mond kwamen niets meer dan korte commando's (gezien mijn toestand) Ziba had volgens mij echt in de gaten dat er met mij die ochtend niet te spotten viel! Als een speer ging ze zonder dralen (eendjes zoeken) naar de overkant ging op zoek naar de dummy en kwam met dummy, al zwemmend weer keurig terug, ging voor me zitten, gaf de dummy af, lijnde haar aan om vervolgens uit te schudden! Super gedaan na zoveel weken niet trainen!!
Ook alle andere opdrachten gingen perfect, lange lijnen lopen, vooruit sturen enz. Dit alles met mijn korte commando's, ze liep als de brandweer
Wat heb ik geleerd? Dat ik vaker wat meer biertjes moet drinken of misschien toch maar altijd korte commando's gebruiken? Wat ben ik toch trots op mijn grote kleine meisje!
-
mullermariska
- Speurneus

Whahhaa! Idd vaker teveel drinken
Of kortere commando's gebruiken. Bij Izzie gebruik ik ook te vaak lange commando's... 
Groetjes Mariska en een lebber van Izzie en Shiva
Lola ( Kink's Lola van de witte hoeve's hof ) 7-3-1998 - 14-7-2008
Izzie ( Mayberry's Dream Curious Isabel) 4-2-2009
Bull terriër : Shiva 3-8-2010
Bull terriër : Shiva 3-8-2010
-
Miske
- Speurneus

- Contacteer: