aanschaffen poepschepje

Plaats hier alle vragen over de aanschaf van een Labrador.
kiaora

Ongelezen bericht door kiaora »

kim schreef:Hebben jullie dat ook? Wij hebben wel eens een andere lab te logeren en dan vind ik het altijd vies als ik de poep van die hond moet opruimen. Eigen honden geen probleem (ook grote stevige boterhammenzakjes) maar bij "vreemde" honden...

Groetjes Kim
Jaaaa..echt wel! Dacht al dat ik de enige was met deze "afwijking". :D
Heb nu een logeerhond en heb dus zo'n goedkoop poepscheppertje bij ,van v. Cranenbroek (€ 0,95 incl rol van 20 zakjes) om de poep van de logeerhond op te ruimen,en voor die van mij heb ik goedkope c1000 boterhamzakjes. Logeerhond zit op brok,mijn op KVV/vers en dan merk je pas echt het verschil...Zowel qua grootte van de hoop als de geur! Bleh!
Annemiek

Ongelezen bericht door Annemiek »

Hier ook de ikea-poepzakjes (zwart) of van die biologisch afbreekbare (donkere kleur).
Boterhamzakjes heb ik te veel ruzie mee op vooral regenachtige dagen, als het verder op is gebruik ik ze wel.

De biologisch afbreekbare zakjes moet je overigens geen 2 jaar laten liggen en dan willen gebruiken als ze niet meer verpakt zitten... dan scheuren ze op ieder plekje die je aanraakt :lol: leuke verrassing...

Voor ons huis laten hebben we een gras/parkeer-strookje waar helaas veel mensen hun hond laten poepen als ze langslopen en het niet opruimen. (Buren hebben hun hele voorkant met verboden te poepen bordjes haha, maar dat vind ik wat overdreven). Dat ruim ik wel eens op met zo'n paardenschep: (ook ideaal voor tuinongelukjes)
Afbeelding
Na gebruik even wat zand erin laten staan.
Carry

Ongelezen bericht door Carry »

In Spijkenisse krijg elke hondenbelastingbetalende hondeneigenaar (lijkt wel een scrabbelwoord)elk jaar hondenpoepzakjes thuisgestuurd.
Dit zijn grote stevige zakjes. Die van de Blokker uit het euro vak vindt ik ook erg prettig, lekker stevig en er zit ook nog een lekker luchtje aan! :)

groetjes Carla
lindarosa

Ongelezen bericht door lindarosa »

Hallo allemaal,

even een info berichtje wat ik uiteindelijk heb gedaan met een poepschepje/zakjes :) :

- De gemeente gevraagd of ze poepzakjes uitdelen (hierop heb ik noooooiiit meer wat gehoord, komt wel vaker voor bij mijn gemeente... :evil: )

- Het poepschepje heb ik maar niet gekocht, omdat jullie die bijna allemaal ook niet gebruiken en het dus blijkbaar niet handig is

- Dus maar poepzakjes gekocht bij de blokker :? , vind ik errug onhandig, want,

- we hebben ook een poepzakhoudertje voor aan de riem gekocht, wel errug handig, dan vergeet je ze niet, en dan maar iedere keer een nieuw rolletje er in doen. Hierin passen de zakjes van de blokker niet, want die zijn opgevouwen en vallen er zo uit :)

En die poep? Daar ben ik vanaf de eerste dag aan gewend geraakt! :D Het is inderdaad dan je eigen hondje/scheeeetje, en daar doe je het gewoon voor :)
Leonie&Werner

Ongelezen bericht door Leonie&Werner »

Hier gebruiken we ook boterhamzakjes. Helaas mijn duim weleens buiten het zakje gelaten :kots: :lol:
lindarosa

Ongelezen bericht door lindarosa »

Leonie&Werner schreef:Hier gebruiken we ook boterhamzakjes. Helaas mijn duim weleens buiten het zakje gelaten :kots: :lol:
hihihi, het is wel lekker warm :lol:
smisser

Ongelezen bericht door smisser »

Praat me er niet van om van vreemde mensen de poep op te ruimen...
Bah wat moest ik toch veel poepscheppen op mijn stage...
Van diarree.. echt ewl! Naar dikke zwarte poep.
Als ik er nu aan denk hahahahaha
Bowie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Bowie »

Ik merk wel verschil in geur en hoeveelheid van logerende brokgevoerde honden of mijn rauwgevoerde Bowie.
Maar met opruimen heb ik geen probleem, 't hoort er nou eenmaal bij.
sbientje
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

ik ook niet hoor, ik ruim gewoon de poep op van iedere hond :D
:bruinkopje: Pom (5-12-2012)
:zwartkopje: Karel (17-1-2015)
Plaats reactie