hond mocht vd baas niet naar mijn hond

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
mike en debby

hond mocht vd baas niet naar mijn hond

Ongelezen bericht door mike en debby »

loop ik vanochtend me hondjes uit te laten op de dijk en dan moet ik over een bruggetje om weer de woonwijk in te gaan.
dus ik loop dat bruggetje op en kom een ouwe man tegen met rollator en een hond, middelgrote hond geen idee wat voor ras.
maar ik liep door maar die hond van die man wilde naar me lab toe. mocht niet volgens die ouwe man en gaat me toch tekeer tegen z'n hond, echt niet normaal.
dus ik draai me om om te kijken wat die man allemaal aan t doen was. hangt tie haast z'n hond op om die hond maar ff te vertellen wie de baas is..
waar ik dus niet tegen kan is dat ze honden pijn doen om dus ff te laten zien wie de baas is.
dus ik een paar stappen naar die man gedaan en heb hem verteld dat tie is wat rustiger moet doen en dat er andere manieren zijn om een hond te corrigeren.
die hond was aan t piepen.
z'n slipketting kon gewoon niet strakker en die man maar de riem omhoog trekken.
was gewoon een zielig gezicht!!!! :(
Guus

Ongelezen bericht door Guus »

Vreselijk dat soort dingen als je dat ziet :evil: sommige mensen hebben het echt niet begrepen. Het is zo jammer dat je er niks aan kan doen :( arm beest....
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Helaas gaan sommigen nogal hardhandig met hun hond om. Hier loopt iemand met een kruising Cano Corso/ Bull Mastiff en die schopt zn hond als ie niet luistert. Vind ie het nog gek ook dat zn hond vals aan het worden is. Mag nergens meer los ( en dat is maar goed ook, hij vliegt aan), maar het hondwaardige is wel weg..

Helaas kan je er niks mee. :(
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
mike en debby

Ongelezen bericht door mike en debby »

en die man zei nog dat dat zijn manier van opvoeden was :confused: :?

arme hond zeg, heb echt met die hond te doen.

en t is idd jammer dat je er weinig aan kan doen :(
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Goed dat je er wat van hebt gezegd! Sommige gaan op een vreselijke manier met hun hond om :(
Plaats reactie