Indy niet in orde..

Vragen over de gezondheid van je Labrador? Plaats ze hier.
Aileen
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Aileen »

Ook hier wordt aan jullie gedacht!! Wat moet dit allemaal zo ontzettend moeilijk en slopend zijn voor je Maaike. En je bent een hele goede baasje voor Indy. Er straalt heel veel liefde uit. Dat is te zien omdat je zo veel voor Indy doet. Zo veel dat veel mensen niet eens zouden doen voor hun honden :(

Ik blijf nog steeds duimen voor jullie. Geef Indy een hele dikke knuffel! Ook eentje voor jou en Maya!!
Afbeelding
Het is hier nog steeds zo stil zonder jou...
Ik heb 14 jaar en 8 maanden lang zo intens van je genoten.
monique1977

Ongelezen bericht door monique1977 »

Hoilees dit forum nu al een tijdje mee en ik wil maaike en indy heel veel sterkte wensen veel liefs monique en lany
Miep
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Miep »

Hoe is het vandaag gegaan Maaike met Indy terwijl jij weer werken was, vond je het niet moeilijk om haar weer alleen te moeten laten??
Groetjes van Erna
Yara

Ongelezen bericht door Yara »

Miep schreef:Hoe is het vandaag gegaan Maaike met Indy terwijl jij weer werken was, vond je het niet moeilijk om haar weer alleen te moeten laten??
Indy heeft gister een 'goede' dag gehad. Ze is bij de oppas geweest, omdat ik haar niet alleen laat. Ze is uit zichzelf een paar keer de tuin in gegaan en ze heeft zelfs een aantal keer gekwispeld! Maar moet zeggen dat ik het wel heel erg moeilijk vind om niet zelf bij haar te kunnen zijn. Maar als er wat is, kan ik gelukkig wel snel naar haar toe, dus dat geeft ook wat rust.
Yara

lmolen schreef:Hallo Maaike,

Ik ben een tijdje geen forumlid meer geweest omdat ik te weinig gepost had.
Ik wist nog niet of ik mij weer aan zou melden omdat ik niet zo veel op dit forum bezig was.
Vandaag kwam ik nog eens spieken en zag tot mijn schrik dat Indy nog steeds ziek is.
Ik wilde je een hart onder de riem steken maar dat ging niet, want ik was geen lid meer :D .
Dat heb ik toen snel even veranderd.

Wat heb ik vreselijk met Jullie te doen.
Met Indy omdat ze steeds pijn heeft, en met Jou omdat ik me Jou verdriet en machteloosheid heel goed kan voorstellen.
Ik hoop van harte dat het volgende onderzoek meer duidelijkheid zal brengen en dat Indy eindelijk weer een gezonde Lab mag worden.
Heel veel sterkte meid en een dikke knuffel voor Jullie allemaal.

Groetjes Lucia
Wat ontzettend lief van je Lucia!! dat doet ons ontzettend goed! :groteknuffel:
Miep
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Miep »

Dat moet toch een geruster gevoel geven Maaike dat ze gisteren op je eerste werkdag een redelijk goede dag heeft gehad. Ook fijn dat je een goede oppas hebt hopen maar dat het de goede kant op gaat :groteknuffel:
Groetjes van Erna
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Ik zal blijven duimen voor Indy.
Dikke knuffel voor Indy en sterkte.
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

hier blijven de duimen ook inbeweging :)
knuf voor Indy
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
bubbles
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door bubbles »

We denken aan jullie, we duimen door! :groteknuffel:
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Alice van Ginkel »

Hoe gaat het met jullie, ik moet steeds aan jullie denken. Ik hoop zo dat het beter gaat. Lieve groetjes van Alice.
Afbeelding
Fallyn

Ongelezen bericht door Fallyn »

Nog steeds geen zekerheid, pfff hoeveel heftige maanden hebben jullie al niet achter de rug?
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Fallyn schreef:Nog steeds geen zekerheid, pfff hoeveel heftige maanden hebben jullie al niet achter de rug?
Sinds november vorig jaar.. :cry:
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

hoe gaat het nu maaike?
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
Alice van Ginkel
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Alice van Ginkel »

Alice van Ginkel schreef:Hoe gaat het met jullie, ik moet steeds aan jullie denken. Ik hoop zo dat het beter gaat. Lieve groetjes van Alice.

Hoe gaat het nu? Hoe waren de afgelopen 2 dagen?
Afbeelding
Yara

Indy heeft de afgelopen dagen 'goede' dagen gehad. Het lijkt er op dat ze toch wat reageert op de huidige medicatie. Ze heeft geen grote terugvallen gehad en ze is wat aankomen!
Ook heb ik de chirurg gesproken. A.s. donderdag wordt Indy geopereerd. Ze gaan dan biopten nemen van maag, darm en lever. Verder gaat ze haar van binnen nog extra goed bekijken of ze eventueel wat tegenkomen. Tijdens de operatie blijf ik wel daar, want als ze wat gaan tegenkomen, wordt dat gelijk besproken.
Ook moeten we vanaf morgen de medicatie wat afbouwen naar donderdag toe, dus dat is ook wel weer spannend.
Plaats reactie