lany gaat uit logeren
-
monique1977
lany gaat uit logeren
Lany gaat dit weekend voor het eerst uit logeren.
We hebben namelijk een heel druk feest weekend waar ze meer niet mee kan dan wel.
maar o wat vind ik het moeilijk me meisje gewoon twee dagen missen ben ik stom he.
Ik weet wel dat ze het leuk gaat krijgen en dat ze op een goed adres zit maar toch was het maar zondag
We hebben namelijk een heel druk feest weekend waar ze meer niet mee kan dan wel.
maar o wat vind ik het moeilijk me meisje gewoon twee dagen missen ben ik stom he.
Ik weet wel dat ze het leuk gaat krijgen en dat ze op een goed adres zit maar toch was het maar zondag
-
Charella
-
mullermariska
- Speurneus

Ik snap je helemaal hoor!! Neem Izzie ook het liefst overal mee naar toe...
Veel plezier met je weekendje! Lany vermaakt zich vast prima bij de oppas!!
Veel plezier met je weekendje! Lany vermaakt zich vast prima bij de oppas!!
Groetjes Mariska en een lebber van Izzie en Shiva
Lola ( Kink's Lola van de witte hoeve's hof ) 7-3-1998 - 14-7-2008
Izzie ( Mayberry's Dream Curious Isabel) 4-2-2009
Bull terriër : Shiva 3-8-2010
Bull terriër : Shiva 3-8-2010
-
doggie
- Hele grote hondenneus

-
Roos79
Hadden wij ook de eerste keer met Shot maar toen wij hem ophaalde en hij eigenlijk niet mee wilde zei t genoeg
Wel sliep hij na de eerste keer echt dagen achtereen op zijn natje en droogje na dan.
Maar wat wil je als je de hele dag kan spelen en ravotten met andere labjes waaronder je moeder je zusje en je oma
Er is tenslotte altijd wel een van de zoveel die spelen wil
Wel sliep hij na de eerste keer echt dagen achtereen op zijn natje en droogje na dan.
Maar wat wil je als je de hele dag kan spelen en ravotten met andere labjes waaronder je moeder je zusje en je oma
Er is tenslotte altijd wel een van de zoveel die spelen wil
-
esmoezie
- Speurneus

-
monique1977
kan me helemaal voorstellen heb ik ook hoor lany heeft het supper gehad naar het bos ge weest en vandaag naar het strand ze wilde idd niet mee naar huis maar toen wij weg liepen kwam ze er toch maar achter aan. bedank voor jullie lieve reacties en het deed me weer goed veel liefs monique en een zwaar snurkende lanyesmoezie schreef:oww ik kan het me helemaal voorstellen hoor
Ik ben 2x van Keo gescheiden geweest, een weekend en een week
en genieten zoals vroeger is er niet meer bij
ik ben pas weer gerust, tevreden en blij als ik mijn maatje weer in de buurt heb
-
ursulinda