speurneus carola schreef:ze kwamen ons zelf vertellen dat ze mooi gebouwd was, zoals een werkende lab gebouwd hoorde te zijn. dat was weer lekker gevoel al zeg ik het zelf...
Het is toch ook een mooi hondje
Maar dat kleine ventje dat je bij je had... die is echt zo cute
Groetjes van Brigitte & Zoo
Bedankt Marjolein, hij is top!
mijn spinnendoder?????? jaaaaa maar die krijg je nie, moet voor mama spinnen vangen zo groot als mijn had, hij heeft er al 2 op en ben als de dood voor spinnen
speurneus carola schreef: mijn spinnendoder?????? jaaaaa maar die krijg je nie, moet voor mama spinnen vangen zo groot als mijn had, hij heeft er al 2 op en ben als de dood voor spinnen
ja heb foto op me telefoon van de eerste, en geloof het of niet, net met omkleden zat er weer 1, nu op plafond in de slaapkamer iets kleiner dan de anderen, de andere mannetjes en dit vrouwtje? brrrrr
speurneus carola schreef: mijn spinnendoder?????? jaaaaa maar die krijg je nie, moet voor mama spinnen vangen zo groot als mijn had, hij heeft er al 2 op en ben als de dood voor spinnen
Defender against spiders dus
Ik hoef ook nog geen hond erbij, ben nog lang niet klaar met mijn jongen. Maar ik vond hem wel echt heeeeeeeeeeeel leuk, het zou wel een hondje voor me zijn
Zo'n typje over een jaar of 2 à 3, kan ik vast reserveren?
Groetjes van Brigitte & Zoo
Bedankt Marjolein, hij is top!
speurneus carola schreef:ja heb foto op me telefoon van de eerste, en geloof het of niet, net met omkleden zat er weer 1, nu op plafond in de slaapkamer iets kleiner dan de anderen, de andere mannetjes en dit vrouwtje? brrrrr
vraag maar aan saskia heb um laten zien vanmiddag
Ik wil geen foto zien van spinnen, maar van je nieuwe hond