Onze Guus is nergens bang voor, Of toch wel :-)

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Guus

Onze Guus is nergens bang voor, Of toch wel :-)

Ongelezen bericht door Guus »

Zo grappig,….. Onze Guus is nergens bang voor, Of toch wel!!!!! :oops:
Voordat Guus in ons midden kwam, hadden wij al 4 Degoes (knaagdieren). In een aardig grote kooi zit het span, en dat vindt Guus natuurlijk erg gezellig :D.
Dus die staat zo nu en dan aardig te blaffen en met ze snuiten de tralies door te kijken…. En weg waren de Degoes :eeeks: gauw hun veilige huisje in :( ,
tot dat gister de Degoes in opstand kwamen :evil: omdat Guus voor de zoveelste keer begon te springen en blaffen……..
Alle 4 stonden ze naast elkaar te blazen :eusanaughty: …. Guus weer met ze snuit tussen de tralies door en ja hoor…. Hap in ze neus :shock:
Hij was helemaal van slag, staart tussen ze poten, piepen en kijkt nu echt naar die kooi alsof ie wilt zeggen wie durft mij zo te bijten :evil: .
Hij ontwijkt de kooi nu eindelijk :klasse: !!!! Zo hebben de Degoes ook hun welverdiende rust weer terug :moe: …..
en vrouwtje ook natuurlijk.... :hehehe:
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Ach ja, soms krijgen dingen een andere wending en daardoor is dit probleem ook weer opgelost. Hij heeft zichzelf gestraft en zal wel nooit meer echt in de buurt komen. :D
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

:D :D Een kennisje van mij heeft voor haar Degoes een soort buizen constructie gemaakt langs het plafond, zodat ze van de ene kant van de kamer naar de andere kant kunnen. Hun lab zit regelmatig verbijstert omhoog te staren naar al dat geren boven zn hoofd. :D Hij durft echt niet dichtbij te komen, is ook een keer in aanraking gekomen met Degoe tandjes :D
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Agnietje

Ongelezen bericht door Agnietje »

:tong: nu hebben de Degoes iig wel rust :)

wij hadden Degoes op school toen ik dierenartsassistenteopleiding deed, dat waren krengen (ja wat wil je ook als ze de hele dag in en uit kooitje worden gehaald) :roll:
Guus

Onze degoes zijn 4 pittige dames, en erg tam :) alleen niet gecharmeerd van honden neuzen :D Wij hebben buizen en takken in de kooi, en ie takken steken wel eens een stukje naar buiten :wink: Dan denk Guus die is van van mij :evil:

Ik moet er ook erg om lachen dat hij er nu met zo boog omheen gaat als ze beginnen te blazen naar hem :lol:
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

wat een grappige beestjes, had er nog nooit van gehoord dus even gegoogled :D
heel goed dat ze voor zichzelf opkomen, zou willen dat het konijn hier eens Keo in zijn neus zou bijten als hij weer stro gaat jatten uit de kooi :D
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
Linnie

Ongelezen bericht door Linnie »

Ik heb ze ook even gegoogled, idd wat een geinige beestjes :)

Die kunnen nu ook weer van hun welverdiende rust genieten :D
Guus

De degoe's zijn vandaag helemaal in hun element :D hadden ze eerder moeten doen :evil:
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

Ach gossie arme Guus wat zal die geschrokken zijn :shock: wel lachen dat alle 4 de dames tegelijk in de aanval gingen :hahaha:
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Het probleem is opgelost :lol:
Fallyn

Ongelezen bericht door Fallyn »

haha dat zelfde gedrag hier ken ik met de gebrils ik wacht nog met smart tot ze een keer bijten maar ze doen het niet
Guus

:lol: Guus is er helemaal van genezen hoor.... kijkt niet meer naar ze om :mad:
Plaats reactie