Al voor de vakantie ben ik rustig gaan oefenen met Fallyn ik ben eerst gewoon wezen kijken, daarna een half uurtje in de klas, daarna een uur, toen 2 uur toen de hele morgen, toen tot half 2 en daarna de hele dag (tot half 3)
Fallyn vind het super leuk, 's morgens om 6 uur ga ik met haar wandelen (20 min.) en dan gaan we een 15 min. de auto in.
Dan even plassen (gelukkig heeft ze een vast poep en plas schema erg handig) en dan 45 min. de trein in waar ze lekker kan slapen en dit doet ze prima ze blijft netjes liggen reageert niet als er mensen voorbij komen enz.
Dan moeten we in Roermond 10 min. wachten op de bus waar Fallyn weer even lekker mag plassen en/of poepen (wat ze natuurlijk voor het station doet en niet op de plek die ik voor haar heb uitgekozen)
Dan de bus in wat ze ook erg goed doet, laatst heeft ze zelfs langs een golden retriver gezeten en heb haar de hele weg niet gehoord (ze reageert helaas nog al een fel op andere honden)
De bus reis duurt 20 min. dus ook daar kan ze even lekker uitrusten en dan 5 min. lopen waarin ze even lekker mag rennen 9naast mijn school ligt een hondenuitlaat plek erg handig)
OP school zelf doet ze het echt super!!! Ben echt trots op mijn Fallyntje ze heeft mij al 3x gewaarschuwd voor een lage suiker zelfs toen ze aan het spelen was op de uitlaatplek.
S morgens maakt ze mij wakker als de wekker gaat (ze vind het leuk om dan het ligt aan te maken en met haar dekje tegen mijn gezicht aan te zwaaien verslapen is dus niet mogelijk)
Alles wat valt raapt ze op, dus de kinderen hebben nog nooit zo vaak hun potlood laten vallen

In de pauzes en tussen de middag mag ze lekker met de kinderen spelen en dit vinden ze super leuk (23 kinderen die achter Fallyn aan rennen

We hebben 1 kind in de klas met syndroom van down en hij doet alles voor Fallyn, stil zijn want het hondje slaapt omkleden binnen 1 minuut tijdens de gymles want het hondje kijkt.
Normaal gaat hij kinderen slaan en schoppen tijdens de pauze maar nu speelt hij met Fallyn.
Ook slaapt ze op de voeten van een jongen met adhd en autisme waar hij erg rustig van word en zelf een half uur heeft kunnen lezen.
Maandag blijft ze slapen bij een andere jongen met een vorm van autisme omdat hij op school goed zijn best heeft gedaan (!)
Ik ben dus echt super en super trots
En ja, heb gister te horen gekregen dat ik op donderdag en vrijdag mag komen werken!!
Amy