We hebben 2 uur les, na 1,5 uur wist ie al niks meer te verzinnen. We hadden allemaal nog wel ideen, dus hij heeft het met pijn en moeite weten te rekken tot tien voor één.
Ik heb nog nooit met de fluit gewerkt en dat vond de vorige instructeur alleen maar prima, zodat ik lekker nieuw kan beginnen. Ik had aangegeven dat ik graag het commando kom voor op de fluit wil leren. Prima, niks aan de hand. Jones reageerde goed op mijn commando en daarna de fluit. Voorafl 3 keer gevraagd of het een bepaalde toon moest zijn, maar dat maakte niets uit. Aangezien ik hier echt niets van weet, floot ik dus gewoon maar 1 keer. Begint ie toch moeilijk te doen, ik moest niet met 1 toon fluiten, wat dat was alleen voor aandacht, blablablabla.. Prima zeg dat dan als ik het vraag.. Geef niet voor niets aan dat ik totaal geen ervaring hiermee heb.
Na een uur had ik het al helemaal gehad en Jones eveneens.. Het was saai, ongezellig, totaal niet leerzaam vandaag en het duurde allemaal ontzettend lang.. Ben blij dat we vorige week onze eigen instructeur weer hebben, die bracht alles tenminste met een beetje sjeu..
Ben daarna maar een flink eind wezen lopen met Jones, die nog steeds vol zat met energie, omdat we eigenlijk niks gedaan hebben. En wat ie moest doen deed ie niet slecht, dat scheelt weer.
Ach en verder hebben we lekker in de zon gestaan ook niet verkeerd, maar zo zie je maar dat een instructeur een les kan maken of breken.
Volgende week beter!!