Reflecterend halsband?
Reflecterend halsband?
Gisteren viel het me pas echt op hoe snel het nu donker wordt. Hebben jullie voor je labjes zoiets als een reflecterend halsband of iets dat eraan hangt?
Alvast bedankt!!
Alvast bedankt!!
-
- Speurneus
Voor Mexx heb ik een extra halsband met lampjes in, die knipperen.. Vooral als ik langs de weg loop vind ik dat een veilig idee s'avonds. Mexx is namelijk nauwelijks te zien in het donker. Bear is veel beter te zien en hij heeft gewoon een tuig met reflectie in.
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013

-
- Speurneus
Ik heb deze band destijds bij mijn dierenwinkel gekocht (faunaland).
Dit systeem hebben we ook, maar gebruik ik minder vaak.
http://www.dursydog.nl/product/308/313/ ... er/242016/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit systeem hebben we ook, maar gebruik ik minder vaak.
http://www.dursydog.nl/product/308/313/ ... er/242016/" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes,
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
Els
Max, Voor altijd in ons hart.
-
- Hele grote hondenneus
-
- Speurneus
Ik gebruik die met lampjes ook niet om de riem aan vast te maken, Mexx heeft dan meestal een tuig om of een gewone halsband.Quasar schreef:Test wel voordat je buiten loopt met je hondje of hij bestendig is voor hard trekken. Hier een keertje gehad, trok niet eens zo hard en had ik de halsband beet en hij liep dus los
groetjes Kim , pootje van Mexx, Bear en JC
Charlie (v.d. Leeda) ( † 24-12-2007, voor altijd in ons hart) 31-3-1994
Mexx ( Tresor du taillis madame x Shallow bay v. Janslust )22-03-2007
Bear ( FAIR-COURT Play It Again )12-03-2009
JC ( Jill's Summer Breeze of Sir Geof ) 2-9-2013

Ik heb voor mijn honden halsbanden van Visiglo.
Ze zijn sterk en de lampjes zijn in het donker heel goed zichtbaar (ook van ver). Ideaal als je hond in het donker losloopt. Met die halsband is hij niet te missen.
Je kunt meerdere patronen instellen (knipperen, continu branden), dus ook tijdens kerst erg leuk
Ze zijn sterk en de lampjes zijn in het donker heel goed zichtbaar (ook van ver). Ideaal als je hond in het donker losloopt. Met die halsband is hij niet te missen.
Je kunt meerdere patronen instellen (knipperen, continu branden), dus ook tijdens kerst erg leuk

-
- Speurneus
- Contacteer: