Verbijsterd en gebeten

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Els
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Els »

Ook hier lopen in het bos van die uitlaatserviceen waar je je van afvraagt hoe iemand daar in godsnaam zn hond aan toevertrouwt. :evil: 1 vrouw met 17 !! honden en denk maar niet dat het allemaal honden met oortjes zijn.
Ik loop bewust niet meer op tijden dat ik uitlaat tegen kan komen en op mooie dagen mijd ik die plekken.

Ben je voor je hand even bij een arts geweest? Voor de zekerheid? Sterkte meis!
Groetjes,
Els

Max, Voor altijd in ons hart.
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Misschien inderdaad handig om even naar de huisarts te gaan. Ik ben toen door een konijn gebeten en het was niet diep, maar moest wel een antibioticakuur. De huisarts zag dat het al ging ontsteken...
Boukje
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Boukje »

17 honden, dat is toch van de gekke. :?

Hij heeft niet doorgebeten hè, alleen wat blauwe plekjes van de tanden, maar niet door. En ik heb er echt geen last van, dus huisarts is niet nodig. Kan wel wat hebben :wink:
kvankleef
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door kvankleef »

Pff, dat is zo zwaar irritant! :evil:
Ik heb het ook wel eens gehad bij de Dobbeplas, dat Baco dus maar achtervolgd, belaagd en besprongen werd door een andere reu!
En de baasjes in geen velden of wegen te bekennen, bleek het ook een uitlaatservice te zijn.
En Baco werd maar kwader en kwader, dus ik was ook nog eens bang dat het knokken werd.
Gelukkig goed afgelopen, maar ik liep toen ook te koken!
Ben blij dat het met je hand is meegevallen! :wink:
Plaats reactie