Indy niet in orde..
-
Yara
We zijn weer thuis. De operatie op zich is goed gegaan. De biopten zijn genomen als we hadden afgesproken, maar ze kwam toch een tweetal dingen tegen. Het eerste was een vergroeiing op de darm wat vastzat aan het buikvlies. Hier zijn extra biopten van genomen en het is verwijderd. Het tweede was dat de randen van de lever ‘bol’ staan. Ook hier zijn extra biopten van genomen. Dit alles wordt nu op kweek gezet en de uitslag volgt over 10 tot 14 dagen.
Indy had alleen wat moeite met bijkomen na de narcose. Haar temperatuur bleef een lange tijd laag en haar pols was ook een lange tijd niet goed. Doordat ze zo onrustig was mocht ik lekker bij haar gaan zitten. Gelukkig werd ze een stuk rustiger. En nu thuis ligt ze heerlijk bij me en slaapt ze. De komende 14 dagen volledig rust en alleen korte p&p. Dus dat gaan we dan ook doen.
Nu samen bijkomen van deze heftige dag .
En voor iedereen die een kaarsje voor ons heeft gebrand, dank jullie wel!!!
Indy had alleen wat moeite met bijkomen na de narcose. Haar temperatuur bleef een lange tijd laag en haar pols was ook een lange tijd niet goed. Doordat ze zo onrustig was mocht ik lekker bij haar gaan zitten. Gelukkig werd ze een stuk rustiger. En nu thuis ligt ze heerlijk bij me en slaapt ze. De komende 14 dagen volledig rust en alleen korte p&p. Dus dat gaan we dan ook doen.
Nu samen bijkomen van deze heftige dag .
En voor iedereen die een kaarsje voor ons heeft gebrand, dank jullie wel!!!
-
iwps
-
roef
- Speurneus

-
Miep
- Speurneus

Nou dit gedeelte zit er dan gelukkig weer op en nu maar weer verder met afwachten en hopen dat Indy een beetje bijkomt. Heeft ze voor de komende tijd nog medicijnen of moet ze het zonder doen totdat ze weten wat het is? Doe zelf ook rustig aan, maar dat zal wel heel moeilijk zijn voor jullie een dikke
ook voor Maya die moet niet vergeten worden 
Groetjes van Erna
-
lmolen
- Middelgrote hondenneus

-
Jamiedepemie
- Hele grote hondenneus

-
mullermariska
- Speurneus

-
Anca
- Speurneus

- Contacteer:
-
Saskia.Bernadette
- Speurneus

Zo, dat is wel weer heftig allemaal........ hopelijk knapt ze weer snel wat op. Wanneer verwachten jullie de uitslagen van de biopten?
Veel sterkte weer de komende tijd, toch weer een hele ingreep geweest zo te lezen.
Nu maar hopen dat er iets uitkomt waar ze wat mee kunnen.
voor Indy en
voor jullie.
Veel sterkte weer de komende tijd, toch weer een hele ingreep geweest zo te lezen.
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog