Kwispel en Kwispel

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Kwispel en Kwispel

Ongelezen bericht door Nino&Toosje »

Vanavond, herkansing voor de hondenclub. Vorige week met Nino één grote ramp. Gillen en stijgeren en de oren verloren.
Waarvan het is gekomen, nog steeds geen idee. Het regende wel keihard, en het was de eerste keer na de zomervakantie.
Maar goed, vandaag les 2. Van te voren ben ik met alledrie naar een groot park gegaan en daar een rondje van 30 minuten gelopen.
Nulay heeft flink gerend, maar dat was niet zo erg, Nino was toch het eerst aan de beurt met RallyO en ondertussen kon Nulay lekker bij Toosje in de auto even
uitrusten.
Nino was rustig en vrolijk. Zijn staartje bleef maar gaan, hij heeft niet een keer gegild, was keurig bij de les en vond het gewoon prachtig.
Vandaag moest hij als extraatje de "twist" leren. Lopen en dan een keer om zijn eigen lijf draaien. 3 keer oefenen was voldoende , toen wist hij wat hij moest doen.
Hij was echt moe na de les en heeft heerlijk in de auto liggen slapen.
Nulay heeft volgens mij nu kramp in de nek. Die kijkt de hele les alleen maar naar mij met opgeheven hoofd. Dat is echt een makkie, die is gewoon braaf.
Dus twee staartjes hebben het hele lesuur gekwispeld, hondjes blij, vrouwtje ook blij. :schreeuw:
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

Geweldig verslag en zo te lezen is het bij de heren helemaal goed gegaan :D en Toosje was de thuisbasis die de vermoeide heren tot rust bracht :wink:
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding
kirsten&cacao

Ongelezen bericht door kirsten&cacao »

Als jij nou de hondjes in de auto laat tijdens je les, kun je de auto dan wel zien, of staan ze uit het zicht?

Ik wil ook graag met beide snoetjes weer wat gaan doen, maar moet de een wel ergens laten als ik met de ander bezig ben..
monique1977

Ongelezen bericht door monique1977 »

Hoi supper zeg dat het goed is gegaan .
Lany deed het zaterdag ook al zo goed ben ook helemaal blij en trots op haar
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

kirsten&cacao schreef:Als jij nou de hondjes in de auto laat tijdens je les, kun je de auto dan wel zien, of staan ze uit het zicht?

Ik wil ook graag met beide snoetjes weer wat gaan doen, maar moet de een wel ergens laten als ik met de ander bezig ben..
Dat was voor mij een voorwaarde; ik wilde graag met alle twee weer trainen, maar om 2 keer in de week een half uur heen en een half uur terug te rijden werd mij ( financieel) ook iets te gortig.
Ik kan Nino na de les niet in een bench doen, dan gilt hij half nederland bij elkaar, maar ik kan hem wel bij Toosje in de auto doen, dan is hij super tevreden. Dus hebben ze mij toegestaan om de auto op het terrein van de KC neer te zetten, lekker raampjes open , prima oplossing.
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Die bananen af en toe houden het gewoon erg spannend en leuk :lol:
speurneus carola
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door speurneus carola »

mm koken in pisang ambon met jusdorange, baccardi en suiker, lekker bij zelfgemaakt kaneel ijs.

zijn de bananen nog ergens goed voor
al me kinders uitgevlogen
kirsten&cacao

Ongelezen bericht door kirsten&cacao »

Nino&Toosje schreef:
kirsten&cacao schreef:Als jij nou de hondjes in de auto laat tijdens je les, kun je de auto dan wel zien, of staan ze uit het zicht?

Dat was voor mij een voorwaarde; ik wilde graag met alle twee weer trainen, maar om 2 keer in de week een half uur heen en een half uur terug te rijden werd mij ( financieel) ook iets te gortig.
Ik kan Nino na de les niet in een bench doen, dan gilt hij half nederland bij elkaar, maar ik kan hem wel bij Toosje in de auto doen, dan is hij super tevreden. Dus hebben ze mij toegestaan om de auto op het terrein van de KC neer te zetten, lekker raampjes open , prima oplossing.
Cashew kan ik zonder problemen in de Doggyride of wat dan ook zetten, maar Cacao is het daar dus niet mee eens.. vooral in de auto. dan krijg ik echt een blafconcert..
Ik zal eens kijken hoe ik dat mogelijk kan gaan oplossen!
Saskia
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Saskia »

Fijn dat het deze keer zo goed ging!!!!!!!
Ik zou de muziek willen kennen waarvoor de staart van mijn hond de maat slaat!
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Gelukkig kun je dus gewoon lekker blijven trainen. :D Want je zag het vorige week echt niet meer zitten he? :lol:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Saskia.Bernadette schreef:Gelukkig kun je dus gewoon lekker blijven trainen. :D Want je zag het vorige week echt niet meer zitten he? :lol:
Nou, niet met Nino in ieder geval. En je kent hem, als die het in zijn bol heeft, dan heeft hij het in zijn bol - dikke plank ervoor - en niet meer te bereiken. :roll:
Saskia.Bernadette
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door Saskia.Bernadette »

Nino&Toosje schreef:
Saskia.Bernadette schreef:Gelukkig kun je dus gewoon lekker blijven trainen. :D Want je zag het vorige week echt niet meer zitten he? :lol:
Nou, niet met Nino in ieder geval. En je kent hem, als die het in zijn bol heeft, dan heeft hij het in zijn bol - dikke plank ervoor - en niet meer te bereiken. :roll:
Dat lieve bolletje is gewoon enthiousiast. En daar is niks mis mee. Dan heeft hij ook de wil om te werken immers. :D Hij is slim hoor die Nino. :klasse:
onvoorwaardelijk trouw en zonder bedrog
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Mooi zo!!!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
Tanja
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Tanja »

Fijn om te horen dat het nu weer goed ging, Dorette! Door jouw verhalen van Nino krijg ik altijd weer hoop dat Banjer over een jaar ook zo ver is :D
Groetjes, Tanja

Laughter is timeless, imagination has no age and dreams are forever ...
Nino&Toosje
Speurneus
Speurneus

Tanja schreef:Fijn om te horen dat het nu weer goed ging, Dorette! Door jouw verhalen van Nino krijg ik altijd weer hoop dat Banjer over een jaar ook zo ver is :D
Ach Tanje, ik heb mijzelf ook telkens voorgehouden: de aanhouder wint.
Maar hij is wel super super lief , die gekke Nino :verliefd1:
Plaats reactie