Waar heb ik die douche toch aan verdient!

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Guus

Waar heb ik die douche toch aan verdient!

Ongelezen bericht door Guus »

Zaterdagochtend gingen Guus en ik lekker aan de wandel :D ,
laarzen aan en lekker rondje langs het water lopen :confused: .
Guus liep lekker los, luisterde zowaar ook nog goed :wink: kwam als ik riep, ging netjes zitten, liggen :applaus: helemaal goed...
Totdat hij ineens de geest kreeg :? om eens lekker in een honden drol te gaan rollen!!! Gatverdamme,,,, vrouwtje ging bijna :kots: en Guus stond :D blij naast mij,
ze hele rug en halsband vol :twisted: Dus iets wat ongemakkelijk liepen we (ik) naar huis toe,
hij moest natuurlijk onderweg na huis nog ff spelen met een andere hond :D he lekker :oops: !!!
van enthousiastme rolde hij zo in de sloot, wat als enige voordeel had dat de poep er een beetje af was!!!! :applaus:
Thuis aangekomen heb ik hem voor het eerst in zijn korte leven :verliefd1: onder de douche gezet!!!
en zielig dat hij zichzelf voelde :( toen Guus lekker schoon was en heerlijk ruikte :)
heeft hij de hele middag op een rolletje in een hoekje van de bank gelegen onder een dekentje...
hij keek echt naar mij, alsof hij wou zeggen, waar heb ik die douche toch aan verdient :wink:
FunnyNina
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door FunnyNina »

Ja Guus hondendrollen vinden wij vrouwtjes niet fijn als je er in gaat rollen vandaar dat je een heerlijk verfrissende douche hebt gekregen :D
Nu ruik je tenminste weer lekker :D :D
speurneus carola
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door speurneus carola »

ehhh wil je niet naar maken, maar honden rollen over algemeen alleen in menselijke uitwerpselen....
al me kinders uitgevlogen
Guus

He bahhh :roll: ...... ik heb er nog van gehoort dat dat zo is! Maar zal gerust :kots:
Linnie

Ongelezen bericht door Linnie »

speurneus carola schreef:ehhh wil je niet naar maken, maar honden rollen over algemeen alleen in menselijke uitwerpselen....
Welke idioten k*kken er op straat?? :confused:

gatverdegatver :kots:
doggie
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door doggie »

Linnie schreef:
speurneus carola schreef:ehhh wil je niet naar maken, maar honden rollen over algemeen alleen in menselijke uitwerpselen....
Welke idioten k*kken er op straat?? :confused:

gatverdegatver :kots:
Nou, op straat zal dat niet snel gebeuren, maar zodra er een bosje naast staat, kun je er op rekenen dat vooral hardlopers dat gebruiken als poepbosje, zojuist Leentje nog boven een verse drol weg kunnen trekken :kots:
Agnietje

Ongelezen bericht door Agnietje »

:lol: sorry haha, is toch wel grappig hoe je het zo verteld! :D

Dat heb idd ook gehoord op de dierenartassistente-opleiding, dat honden menselijke uitwerpselen erg aantrekkelijk vinden :?

En net zoals doggie zegt, hardlopers en bv ook zwervers p**pen vaak genoeg in de bosjes...
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Bah wat vies zeg!!
Guus

blijf het toch een vies idee vinden als het van mensen is :kots:
Nienke & Foofer
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door Nienke & Foofer »

Tsjah niet alleen door poep wordt er hier 1 onder de douche gezet ook wanneer we in vieze stinkende poeltjes zijn geweest....

Maareh honden zijn dol op mensenpoep omdat wij mensen niet alles verteren (en dieren wel) dus zit er allemaal nog lekkere dingen in.... Voor een hond dan hè 8)
Guus

Nienke & Foofer schreef:Tsjah niet alleen door poep wordt er hier 1 onder de douche gezet ook wanneer we in vieze stinkende poeltjes zijn geweest....8)
:D :D :D
Plaats reactie