Heel blond

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
Laboriginals
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Heel blond

Ongelezen bericht door Laboriginals »

Vanmiddag was ik door allerlei omstandigheden veel later thuis van mijn werk dan anders. Dus.. tas binnen gegooid, honden uit de kennel, laarzen aan en hup... met de auto naar de hei voor de middagwandeling.

Nou is het zandpad naar de hei momenteel één vieze zooi omdat ze vorige week bomen hebben gerooid. En vandaag had het ook nog eens de hele dag geregend! Dus overal blub en karrensporen. Héén ging goed, wel een beetje glibberen en glijden, maar ik kwam heelhuids bij het stuk waar ik altijd parkeer. Na ongeveer drie kwartier lopen met de honden, waren we terug bij de auto en moest ik uiteraard keren om terug te rijden. Omdat het zo´n vieze zooi was op het zandpad, was ik bang dat ik bij het draaien vast zou komen te zitten. Dus ik dacht... ik steek hem een klein eindje achteruit in de grasberm, dan hoef ik niet zo ver dat zandpad op te draaien.

Wat gebeurt er? Ineens zakt mijn rechterachterwiel een heel eind omlaag, daar zat dus een greppel die ik niet had gezien :oops: Linksvoor vliegt omhoog en daar hing ik :shock: De onderkant van mijn auto op de rand van dat greppeltje, één voorwiel in de lucht en geen beweging meer in de auto te krijgen. Tot overmaat van ramp had ik geen telefoon bij me, die zat nog in mijn tas die ik in vliegende haast binnen had gegooid. Stom, stom, stom :oops:

Tja, en toen? In de verste verte geen mens in de buurt, natuurlijk. Dus zat er niks anders op dan maar naar huis te lopen met de honden en manlief te bellen. En dan is 5 kilometer nog een verschrikkelijk eind :? Al met al zijn we in totaal 2 uur onderweg geweest, en dat met een pup van 5½ maand en een ouwetje van 12½ erbij. Wat waren wij blij, toen we eindelijk thuis waren!

Manlief heeft samen met iemand van de garage vanavond mijn auto opgehaald, het was nog een hele toestand om hem los te krijgen. Maar gelukkig staat hij weer hier op de oprit.

De honden liggen nu compleet uitgevloerd te slapen en ik kan zelf bijna niet meer overeind, zo stijf ben ik.

En natuurlijk krijg ik al de hele avond in alle toonaarden te horen: HOE KAN JE NOU ZO STOM ZIJN :evil: (Alsof hij zelf nog nooit ergens achteruit tegenaan is gereden :twisted: ) Tja, blond hè! :D

Hanneke
astrid schilder

Ongelezen bericht door astrid schilder »

Oh, oh, wat een narigheid! "t Ongeluk komt nooit alleen he, altijd in drieën.
Je voelt je zo oenig ook, tenminste zo voel ik me als er zoiets gebeurt, heb dan het idee dat alleen mij dat kan overkomen.
Wat een toestand en dan nog zo'n eind lopen met die twee troelies, zielig.
Wel weer een geluk dat je een bank hebt waar je heerlijk je benen weer op kunt laten rusten.
Morgen maar in de buurt blijven! :)
ElisabethErnstDave
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door ElisabethErnstDave »

:lol: Wat een verhaal en idd :dom: :D maar had mij ook kunnen overkomen hoor ben net zo blond :hahaha: dus ben nu mooi gewaarschuwd :wink:
Afbeelding
Anca bedankt voor de super mooie banner en avatar Afbeelding
Jron

Ongelezen bericht door Jron »

Vervelend, volgende keer een mobieltje meenemen :)
roef
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door roef »

oeps !! :wink:
:blondkopje: Roef (Matcho) 18-04-2008
:blondkopje: James(Sallyjo`s sunbeam jamie)overleden
:blondkopje: Hidde(Charly van Foreburg) 12-01-2012
esmoezie
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door esmoezie »

ojee wat een toestand :D
zou mij ook kunnen gebeuren :oops:
groetjes Juliette

:zwartkopje: Keo 26-03-2009
:blondkopje: Harvey 30-07-2015
speurneus carola
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door speurneus carola »

dat overkomt je nooooooit meer........ dat vast zitten wel maar je mobieltje vergeten bedoel ik 8)
al me kinders uitgevlogen
Lupos
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lupos »

ooooooooohhhhhhhhhhhhh dat is echt niet handig :oops: ships, en tja het gemopper van je man is wel terecht, maar ja t kwaad is al geschied (en opgelost :D )
Afbeelding

http://www.labradorforum.nl/hij-wil-dat.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cial (Excalibur Cial V.t. Jagersgilde) 22-03-2012
Lien
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lien »

ow ow ow wat een toestand, gebeurt alleen als je haast hebt...

Mijn autosleutel is een keer afgebroken 5 km van huis met alle honden bij me.... Gelukkig wel mobieltje bij me :D
groetjes, Lien

Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections
Guus

Ongelezen bericht door Guus »

:lol: :lol: :lol: .... wat erg.... kan de beste gebeuren hoor :wink:
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Dat gebeurd je noooooit meer :lol:
Farmill

Ongelezen bericht door Farmill »

oooh dan voel je je niet blij......
Zo balen zoiets!
Beetje bijgekomen allemaal inmiddels? :)
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Wil enCo »

:D wat een verhaal! Ik kan me er wel een voorstelling van maken(zelf ook blond :wink: )

De honden wilden zeker het laatste rondje niet meer mee?
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)

:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
:bruinkopje: Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
rimanime
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door rimanime »

Het was in ieder geval geen saaie dag :twisted: :wink:
Afbeelding

Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......

:zwartkopje: Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017
:blondkopje: Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012
:bruinkopje: Cooper; Rembrandt 18-6-2008

Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Plaats reactie