Andere honden negeer ik!

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
jessica & aimee

Andere honden negeer ik!

Ongelezen bericht door jessica & aimee »

Even stukje over mij geleidehond tijdens geleidenwerk komen we regelmatig honden tegen die blaffen heel hard. En mijn lieve Aimée loopt echt zo door van vrouwtje wat doen die honden toch gek? ik negeer ze gewoon! Oukje deed dat ook altijd maar bij Aimée in tuig heeft zoiets goh wat maak je toch druk? ik doe toch niks hihi ook als er loslopende honden zijn dan gaat ze gewoon erlangs. Ik ben elke dag weer trots dat ze goed haar werk doet het heerlijk knuffel die graag bij mij op schoot zou willen kruipen. Daarvoor is alleen beetje errug groot en 33 kilo op mijn schoot vind ik beetje zwaar.
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Wow Jes, dat is inderdaad geweldig! Olly doet het 99 van de 100x ook goed, maar af en toe zit er toch wel een ERG lief hondje bij! Maar als ze dan gewoon doorloopt, dan kan ze soms echt haar staart hoog houden, en dan echt zo uitlokken van: "Ik ben de queen hier, doeiii!", en daardoor gaat de andere hond dan meestal nog gekker doen of harder blaffen ofzo :). En Ol dan maar kontshakend verder lopen, haha.

Wat zijn het toch kanjers hé!!!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
jessica & aimee

Ongelezen bericht door jessica & aimee »

Miske schreef:Wow Jes, dat is inderdaad geweldig! Olly doet het 99 van de 100x ook goed, maar af en toe zit er toch wel een ERG lief hondje bij! Maar als ze dan gewoon doorloopt, dan kan ze soms echt haar staart hoog houden, en dan echt zo uitlokken van: "Ik ben de queen hier, doeiii!", en daardoor gaat de andere hond dan meestal nog gekker doen of harder blaffen ofzo :). En Ol dan maar kontshakend verder lopen, haha.

Wat zijn het toch kanjers hé!!!
Hoi Kim,
Ja, wij hebben echt tophonden moet wel aan wennen nog altijd al is al 2 jaar dat ze toch anders reageert haha soms denk oh dat had Oukje anders gedaan! en als ik dat zo hoor doet die olly dat ook wel goed hihi

Groetjes van Jessica
Charella

Ongelezen bericht door Charella »

Super van je kanjer! :D :verliefd1:
Plaats reactie