Ik vroeg mij af of sommige honden hier dit probleem ook hadden.
Kyra is positief getest op allergie voor pollen in de lucht EN dierlijk eiwit.
Het vlees dat ze wel mag hebben is paardenvlees (puur) en struisvogelvlees (puur).. Best wel een gedoe..
Tevens ligt ze nu op de operatie tafel omdat ze opeens een enorme bult kreeg met vocht onder haar borstkas, daar nemen ze nu punctie van..
Ik heb er ook geen ervaring mee, maar ik dacht dat juist paardenvlees veel eiwitten bevatte, dus ik vind het vreemd dat ze dat dan wel mag hebben...
Wat voor allergische reactie heeft Kyra?
Begrijp ik dat je of paard of struisvogel moet gaan voeren omdat ze dit nog nooit gegeten heeft ? Anders heeft het geen enkele zin. Het beste is om een vleessoort te geven die Kyra nog nooit eerder heeft gehad en dat 6 weken lang. Blijft de jeuk weg dan weet je dat het vlees wat je 6 weken lang gegeven hebt niet de allergie veroorzaakt. Daarna ga je een vleessoort toevoegen of een karkasje van bijv. parelhoen. Op zich is er goed aan paardenvlees te komen dus dat moet gaan lukken. Succes ook met de uitslag.
Dank je wel Monika voor deze prachtige banner......
Lola; Call me Rainbow v/h Hakkershof 28-8-2003-------R.I.P 20-07-2017 Action; Chelbo v/h Hakkershof 9-6-2002---- R.I.P 30-10-2012 Cooper; Rembrandt 18-6-2008
Een dag niet gezwommen is een dag niet geleefd
( al denkt Cooper daar anders over)
Kyra schreef:Ik vroeg mij af of sommige honden hier dit probleem ook hadden.
Kyra is positief getest op allergie voor pollen in de lucht EN dierlijk eiwit.
Het vlees dat ze wel mag hebben is paardenvlees (puur) en struisvogelvlees (puur).. Best wel een gedoe..
Tevens ligt ze nu op de operatie tafel omdat ze opeens een enorme bult kreeg met vocht onder haar borstkas, daar nemen ze nu punctie van..
Iemand ervaring hiermee.
Wist je dat er tegenwoordig ook vegetarisch eten is voor honden met een allergie voor dierlijke eiwitten?
Kyra heeft kanker...
Gelukkig goedaardig, en ze word geopereerd eraan voordat het eventueel wel kwaadaardig zou worden..
Arm meisje, allergies voor van alles en onder het mes voor een gezwel..
Volgens mij worden alleen kwaardaardige gezwellen kanker genoemd, dus als het goedaardig is heeft ze gelukkig geen kanker
Ik denk dat het een lipoom is is, dat is vetweefsel.
groetjes, Lien
Being happy does not mean everything is perfect, it only means you've decided to see beyond the imperfections