Co aan het vechten met een pittbull

Vertel hier wat je hebt meegemaakt met je Labrador.
renate
Speurneus
Speurneus

Ongelezen bericht door renate »

dat is wel schrikken zeg :shock:
Gelukkig is iedereen met de schrik weg gekomen en zijn er geen gewonden gevallen.

Wat is Co toch ook een gekke hond :D
milo
Grote hondenneus
Grote hondenneus

Ongelezen bericht door milo »

Sjee, da's schrikken..

Andersom verwacht je het sneller inderdaad, maar zoals de Dog Whisperer zegt: Eerst hond, dan ras!
( wijze les van vandaag, haha :) )

Ik heb de riem altijd op een dergelijke manier dat ik hem direct los kan laten, wijze les voor mevrouw.
Ik vind wel dat ze heel emphatisch reageert voor haar situatie. Jammer ook dat je niet weet waar ze woont, dan had je nog een kaartje kunnen doen of zo.
Nou ja, fijn dat jullie het hebben kunnen uitpraten.
:zwartpootje:Afbeelding:zwartpootje:
Miske
Speurneus
Speurneus
Contacteer:

Ongelezen bericht door Miske »

Zo wat een vervelende ervaring zeg; hopelijk doet Co dit niet nog eens!
:zwartpootje: Kim en geleidehond op pensioen Olly, een zwarte labrador retriever van het Belgisch Centrum voor Geleidehonden te Tongeren.
stefmail

Ongelezen bericht door stefmail »

Wat een vervelende ervaring, dan is je dag idd wel bedorven.

Ook ik houd/hield idd de riem op de fiets zo vast dat ik direct kon loslaten (kwam ook wel mede door het feit dat Bo het wel eens in zijn kop haalde om in 1x de bosjes in te duiken als we aan het fietsen waren).

Wat betreft die staf en Co, het kan best zijn dat die staf signalen heeft uitgezonden die jij over het hoofd heen hebt gezien op het moment zelf. Ik weet natuurlijk niet hoe Co normaal gezien is maar dit zou wel een verklaring kunnen zijn :wink:
Wil enCo
Hele grote hondenneus
Hele grote hondenneus

Ongelezen bericht door Wil enCo »

He Tamara ,leuk dat je er weer eens bent meid.

Wat Co betreft, zo is hij altijd al geweest hoor,hij is niet het proto type labrador,behalve zijn uiterlijk dan :) Hij is van eerst schieten en dan pas vragen wie bent U?

Daarom heb ik vorig jaar een implantaat laten zetten.Dat leverde weer een dikke luie plofkip op...

Het gaat al tijden heel goed ,hij luisterd ook echt heel goed,maar hij is heel zuinig op zn gezin (wij) daar komt niemand aan.

Ook geen pittbull.

Het was trouwens een heel leuk dier die pittbull of american stafford, er zat echt geen kwaad bij.
Ik hoop niet dat Co andere gevoelens heeft losgemaakt bij hem.

groetjes Wilma
Carpe Diem! (Pluk de Dag!)

:blondkopje:Cody(Very Easy To Handle) 23-11-2005
:bruinkopje: Kyra (Of Faskally's Fauve) 31-12-2008
Plaats reactie