Hey daar moest ik ook gelijk aan denken CarolaMarcail schreef:Goh wat leuk dat Bowie dit gedrag vertoond.
En wat leuk dat je een "leenpuppert"hebt, is het toevallig ook een zusje van Jalih? van Karlien?
Super trouwens dat Bowie dit gedrag vertoond

Hey daar moest ik ook gelijk aan denken CarolaMarcail schreef:Goh wat leuk dat Bowie dit gedrag vertoond.
En wat leuk dat je een "leenpuppert"hebt, is het toevallig ook een zusje van Jalih? van Karlien?

Daar is niets raars aan hoor KarlienKarlien schreef:Nou nou, wat is mijn meisje ineens beroemd dat iedereen zomaar aan haar moet denken ...![]()
Maar nee, Jonna is geen zusje van Jalih!

Marcail schreef: Daar is niets raars aan hoor Karlienals jij een puppeltje hebt van een reu, die ik volg in zijn nakomelingen, dan is daar niets mis mee dacht ik, maar dan vraag je daar gewoon netjes naar als je nog geen antwoord hebt gekregen, toch??
Ik vond het namelijk heel fijn om te lezen dat er nakomelingen naar pleeggezinnen gegaan zijn voor aspirant geleidehondje.
Maar denken jullie maar weer wat jullie willen, daar zijn jullie heel goed in![]()
Maar dank voor je antwoord hoor!!!!

Ik had al iemand iets via een pb gevraagd omdat er niets over verteld was hier, Maar kreeg geen antwoord, ook jij weet dan wel wie ik bedoelde, dus was mijn antwoord ( jullie), maar sorry hoor.Karlien schreef:Marcail schreef: Daar is niets raars aan hoor Karlienals jij een puppeltje hebt van een reu, die ik volg in zijn nakomelingen, dan is daar niets mis mee dacht ik, maar dan vraag je daar gewoon netjes naar als je nog geen antwoord hebt gekregen, toch??
Ik vond het namelijk heel fijn om te lezen dat er nakomelingen naar pleeggezinnen gegaan zijn voor aspirant geleidehondje.
Maar denken jullie maar weer wat jullie willen, daar zijn jullie heel goed in![]()
Maar dank voor je antwoord hoor!!!!jullie willen, jullie heel goed in ... terwijl IK iets schrijf ...
![]()
Als je werkelijk waar interesse hebt in mijn meisje had je al lang even kunnen mailen ...